Krijg geen meldingen meer van reacties op Marktplaats

• Onderwerp starter Onderwerp starter LWM
  • Startdatum Startdatum

LWM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2008
Ik krijg sinds kort geen email-meldingen meer van reacties op Marktplaats. Meldingen van Verkocht, Verlengd en Verwijderd krijg ik wel. Op internet zoekend kom ik er niet uit. Meestal wordt aangegeven dat ik Marktplaats dan als veilige website moet installeren, maar hij staat gewoon in de lijst met alle andere websites die normaal werken. Berichten komen wel normaal binnen, maar lastig als je steeds daar voor reacties moet kijken. Ik gebruik Linux Mint en Thunderbird Mail op een Thinkpad X250.

Dus je krijgt wel mails binnen, maar niet alles. Dan moet je de oorzaak bij Marktplaats zoeken.

Dat is waardeloos. Vorige week dagen lang probleem gehad dat alles op de site van Marktplaats perfect werkte, alleen niet de optie 'Mijn advertenties'. Kon gewoon ads plaatsen en berichten zien, maar niet mijn ads. Contact met medewerker van Marktplaats loste niets op. Heeft (kundige) zoon met wat ingrepen kunnen oplossen. Dan Marktplaats maar eerst weer contacten.

Het kan ook natuurlijk in een spam filter komen vanwege bepaalde trefwoorden?
Verander je mailadres op Marktplaats eens (naar gmail of live mail ofzo)? Dan kan je uitsluiten of het aan jou ligt of aan Marktplaats.

Ik bedacht me ineens dat ik onlangs de marktplaats app op mijn iphone heb geïnstalleerd. Als ik daar op instellingen kijk - waar ik niets aan heb veranderd - dan staan alle instellingen blijkbaar standaard op aan, behalve email notificaties. Waarschijnlijk omdat ik geen email op mijn iphone heb. Kan het zijn dat die instelling nu ook geldt voor marktplaats notificaties op mijn laptop? Alle andere instellingen kan ik trouwens niet op uit zetten, wat ik vreemd vind. En wat is een push notificatie?

Probeer het eens...

Terug
Bovenaan Onderaan