briefhoofd in word

Status
Niet open voor verdere reacties.

vjdb

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2006
Berichten
27
Mijn vraag is de voglende: ik heb een briefhoofd gemaakt in illustrator en dit geexporteerd naar jpg, hoe zorg ik er nu voor dat dit jpg bestand de achtergrond word voor mijn sjabloon. Het gaat hier om een fictief bedrijf, ik doe dit voor school. Ik heb het jpg bestand toegevoegd. MVG Koen
 

Bijlagen

  • cecom.jpg
    cecom.jpg
    23,2 KB · Weergaven: 115
Als je "Word" de helpfunctie raadpleegd,typ in briefhoofd heb je tekst en uitleg!
 
Maar in de help functie hebben ze het niet over een afbeelding die je als achtergrond kan laten fungeren. Dit is nu precies wat ik wil.
 
Daar heb ik ook naar zitten kijken en geprobeerd,maar dan krijg ik niet bovenaan de brief te staan wat wel de bedoeling is denk ik,maar ik zoek nog even verder!
 
ik snap het niet elk bedrijf doet dit toch? Ik bedoel werken met een briefhoofd. Ik blijf ook nog zoeken bedankt vor jullie hulp in ieder geval. Trouwes met het watermerk dan lukt het wel maar dan wordt de afbeelding vager, en dit is nu net neit de bedoeling.
 
voettekst

als je de afbeelding nu in een kop of voettekst zet en je kiest voor de opmaak contour (tight), kan je wel typen en de figuur aanpassen zoals je wilt.
 
@vjdb je balanceert op het randje, weet je niet wat ik bedoel, lees dan de huisregels omtrent huiswerkvragen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan