briefpapier aan mail toevoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

margi

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2004
Berichten
127
We hebben van ons bedrijf een logo wat we graag als briefpapier willen gebruiken bij het sturen en beantwoorden van de mail. Het logo is opgeslagen als bestand onder documenten/beeldmateriaal. Het lukt echter niet om dit als briefpapier op te slaan. We probeerden via extra/opties/emailindeling/briefpapier/nieuw/dit bestand als sjabloon gebruiken. We kunnen dan ons logo niet oproepen en dus ook niet invoegen. Wie kan ons helpen?
 
is het een exchange mail server ??
 
Heeft jullie bedrijf een server waar alles op staat.
of hebben jullie allemaal een apparte computer waar alle programma's op staan.
gebruiken jullie outlook express of outlook.
 
Wat bedoel je precies met "We kunnen dan ons logo niet oproepen" ? Als ik briefpapier bewerken kies en klik op Bladeren bij Achtergrondfiguur, dan kan ik gewoon mijn hele pc doorbladeren op plaatjes.
 
We hebben allemaal een aparte computer en gebruiken Outlook.
 
Dan moet je een stukje briefpapier maken.
dat doe je bv met frontpage en daar maak je dan een html pagina.
Als die gereed is dan plaats je die met het logo in de briefpapier map.

daarna kun je in outlook het briefpapier kiezen.
 
We hebben geen frontpage en het klinkt mij te ingewikkeld.
En Mathijs: ik krijg dan alleen het bestaande briefpapier te zien en helemaal geen afbeeldingen die op mijn computer staan opgeslagen.
 
Ik heb het zelf al ontdekt: ik moest het logo in de map briefpapier plaatsen. Nu is het wel goed.
 
Beste Norgekiller zou je zo vriendelijk willen zijn om een eigen topic te openen.
 
is goed, maar noem me maar NorgeKiter

Ik dacht dat het handig was om met een zelfde onderwerp verder te gaan, maar blijkbaar is dit niet zo...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan