Briefpapier in outlook 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

Buddy61

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2001
Ik heb een persoonlijk briefpapier gemaakt als html-bestand, in welke map moet ik dit bestand plaatsen zodat ik bovenin de menubalk bij
"Acties"
"Nieuw e-mailbericht"
"Met meer briefpapier..."

deze kan selecteren en gebruiken?

Waar slaat Microsoft Office Outlook 2007 mijn gegevens en configuraties op?
Alles weergeven
Alles verbergen
Hieronder volgt een lijst met locaties waar Microsoft Office Outlook 2007 informatie opslaat.

Een aantal van deze mappen kan verborgen zijn. Als u verborgen mappen wilt weergeven, doet u het volgende:

Windows Vista
Klik in Windows op de knop Start en klik vervolgens op Configuratiescherm.
Klik op Vormgeving aan persoonlijke voorkeur aanpassen.
Opmerking Als u de klassieke weergave van Configuratiescherm gebruikt, dubbelklikt u op Mapopties en gaat u naar stap 4.

Klik op Mapopties.
Ga naar het tabblad Weergave en selecteer bij Geavanceerde instellingen, Bestanden en mappen en Verborgen bestanden en mappen de optie Verborgen bestanden en mappen weergeven.
Microsoft Windows XP
Klik op de knop Start en vervolgens op Configuratiescherm.
Klik op Mapopties.

Klik op het tabblad Weergave en schakel Verborgen bestanden en mappen weergeven in.

Het is mogelijk dat uw configuratie niet alle volgende bestanden bevat. Sommige bestanden worden alleen gemaakt wanneer u Outlook-functies aanpast.

Bestand met persoonlijke mappen (.PST)
Inclusief PST-bestanden in het archief.

Windows Vista station:\gebruiker\AppData\Local\Microsoft\Outlook

Microsoft Windows XP of Microsoft Windows Server 2003 station:\Documents and Settings\gebruiker\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook

Bestand met offlinemappen (.OST)
Het OST-bestand wordt gesynchroniseerd met de items op de server waarop Microsoft Exchange wordt uitgevoerd. Aangezien uw gegevens opgeslagen blijven op de Exchange-server, kunt u dit OST-bestand opnieuw maken op een nieuwe computer zonder dat u een back-up hoeft te maken van het OST-bestand.

Windows XP of Windows Server 2003 station:\Documents and Settings\gebruiker\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook

Persoonlijk adresboek (.PAB)

Windows XP of Windows Server 2003 station:\Documents and Settings\gebruiker\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook

Opmerking Persoonlijke adresboeken (.PAB) worden in Office Outlook 2007 niet meer ondersteund. Wanneer u een upgrade naar Office Outlook 2007 uitvoert, wordt u gevraagd om eventuele PAB-bestanden in Contactpersonen te importeren. Als u beslist om het PAB-bestand niet meteen te importeren, kunt u het later importeren met de opdracht Importeren en exporteren in het menu Bestand.

Offlineadresboek (.OAB)

Aanpassingen aan opdrachtbalk en menu's (.DAT)
Windows Vista station:\gebruiker\AppData\Roaming\Microsoft\Outlook\outcmd.dat

Windows XP of Windows Server 2003 station:\Documents and Settings\gebruiker\Application Data\Microsoft\Outlook\outcmd.dat

Instellingen van navigatiedeelvenster (.XML)
Windows Vista station:\gebruiker\AppData\Roaming\Outlook\profielnaam.xml

Windows XP of Windows Server 2003 station:\Documents and Settings\gebruiker\Application Data\Microsoft\Outlook\profielnaam.xml

Dit bestand bevat snelkoppelingen, agenda en koppelingen naar contactpersonen.

Geregistreerde Microsoft Exchange-extensies (.dat)

Bijnamen van contactpersonen in Outlook (.NK2)
Windows Vista station:\gebruiker\AppData\Roaming\Microsoft\Outlook

Windows XP of Windows Server 2003 station:\Documents and Settings\gebruiker\Application Data\Microsoft\Outlook

Regels (.RWZ)

Windows XP of Windows Server 2003 station:\Documents and Settings\gebruiker\Application Data\Microsoft\Outlook

Opmerking Als u een upgrade naar Office Outlook 2007 hebt uitgevoerd van een Outlook-versie van vóór Microsoft Outlook 2002, staat er misschien een RWZ-bestand op de vaste schijf van uw computer. Dit RWZ-bestand is niet meer nodig en de informatie over regels wordt nu bewaard op de server waarop Microsoft Exchange wordt uitgevoerd en in het bestand met persoonlijke mappen (.PST) (bestand met persoonlijke mappen (.pst): gegevensbestand voor opslag van uw berichten en andere items op uw computer. U kunt een .pst-bestand opgeven als standaardlocatie voor e-mailberichten. In een PST-bestand kunt u ook reservekopieën van items opslaan en deze sorteren.) POP3 (POP3: een algemeen gebruikt protocol voor het ophalen van e-mailberichten van een e-mailserver op internet.)- en IMAP (IMAP (Internet Message Access Protocol): in tegenstelling tot e-mailprotocollen voor internet, zoals POP3, maakt IMAP alleen mappen aan op een server. In deze mappen worden berichten opgeslagen en gerangschikt, zodat ze kunnen worden opgehaald door andere computers. U kunt alleen berichtkoppen lezen en selecteren welke berichten u wilt downloaden.)-e-mailaccounts. U kunt het bestand dus verwijderen.

Als u de functie voor het importeren en exporteren van regels gebruikt, is de standaardlocatie voor RWZ-bestanden station:\Documents and Settings\gebruiker\Mijn documenten.

Afdrukstijlen (Outlprnt zonder extensie)

Handtekeningen (.RTF, .TXT, .HTM)
Windows Vista station:\gebruiker\AppData\Roaming\Microsoft\Signatures

Windows XP of Windows Server 2003 station:\Documents and Settings\gebruiker\Application Data\Microsoft\Signatures

Briefpapier (.HTM)
Windows Vista station:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Stationery

Windows XP of Windows Server 2003 station:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Stationery

Aangepaste formulieren
Windows Vista station:\gebruiker\AppData\Local\Microsoft\Forms

Windows XP of Windows Server 2003 station:\Documents and Settings\gebruiker\Local Settings\Application Data\Microsoft\Forms

Woordenlijst (.DIC)
Windows Vista station:\gebruiker\AppData\Roaming\Microsoft\UProof

Windows XP of Windows Server 2003 station:\Documents and Settings\gebruiker\Application Data\Microsoft\UProof

Sjablonen (.OFT)
Windows Vista station:\gebruiker\AppData\Roaming\Microsoft\Templates

Windows XP of Windows Server 2003 station:\Documents and Settings\gebruiker\Application Data\Microsoft\Templates

Instellingen voor verzenden/ontvangen (.SRS)

Bericht (.MSG, .HTM, .RTF)
Windows Vista station:\gebruiker\Documenten

Windows XP of Windows Server 2003 station:\Documents and Settings\gebruiker\Mijn documenten

Zie ook
Contactpersonen ontbreken wanneer ik op de knop Aan, CC of BCC klik
Schakelopties in Microsoft Office Outlook 2007
Wat is de optie E-mailregistratie inschakelen (probleemoplossing)?
Wat is een account van Microsoft Exchange?
Was deze informatie nuttig?

Vertel Microsoft hoe nuttig deze informatie was (optioneel): Vertel Microsoft op welke punten we deze informatie nuttiger kunnen maken (optioneel):
Vertel Microsoft wat u probeerde te doen (optioneel):

Uw feedback wordt verzonden.

Bedankt voor het versturen van uw feedback naar Microsoft.
Mijn feedback wijzigen
Hoewel Microsoft onmogelijk op alle opmerkingen kan reageren, wordt de informatie aan de hand van uw feedback verbeterd.

Wenst u ondersteuning of hebt u een suggestie over een product? Contact opnemen.

Community-tips
Wat zijn community-tips? Alle tips bekijken
Bekijk de allernieuwste community-tips.
Een nuttige tip delen
Schrijf u in om een tip of vraag te delen met de community.

Ik vermoed in één van de rood weergegeven items. Bovenstaande tekst kun je in zijn geheel met afbeeldingen ook vinden in de help functie van Outlook (typ in het zoekvak : "Briefpapier".)

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reactie.
Ik heb het .htm-bestand in de betreffende mappen gekopieërd maar kan het niet selecteren in Outlook 2007 hij is trouwens helemaal niet te zien!

Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik ook niet veel verder kom dan dat Helpbestand van Microsoft. Mogelijk volg je bij het maken / opslaan niet 101% het protocol, waardoor Outlook nét even met het door jou gemaakte sjabloontje niet overweg kan / goed plaatst?

Is toch gelukt en 't werkt, was niet goed gekopieërd!
Bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan