briefpapier in Outlookexpress

Status
Niet open voor verdere reacties.

docowebmasters

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2001
ik heb een aantal stuks briefpapier gemaakt
voor het mailprogramma Outlookexpress
dit werkt allemaal perfekt.
deze verschijnen dan ook allemaal in het Menu van bericht verzenden met.....................( dan de namen van het briefpapier)
Nu zijn er een aantal die ik heb verwijderd maar deze blijven wel in het menu staan,hoe kan ik die dan toch verwijderen
Graag Uw reakties
bijv.dank

Ik heb ook van alles geprobeerd tot en met in het register verwijderen aan toe. Maar het rijtje blijft gewoon intact. In de help van outlook express staat ook niets over verwijderen.

Ik ben nu ook benieuwd geworden of iemand een oplossing kan vinden.:)

reaktie

Beste Tanja
ja,ja ik ben ook bezig geweest in het register,maar het blijft inderdaad gewoon staan.
Nou het lijkt mij gek dat daar geen oplossing voor te vinden is,ik ben ook erg benieuwd of er nog meer mensen gaan reageren
gr.docoweb

Als je de verschillende briefpapiertjes (html+plaatje) verwijderd in C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Briefpapier wordt het lijstje op den duur wel korter dacht ik zo. Althans, zo deed ik dat voorheen in Windows 98 se, nu gebruik ik geen briefpapier meer (heb nu XP) maar de manier waarop qua verwijderen lijkt hetzelfde. Rechtsklik maar eens op een briefpapier (in OE/Bericht/Nieuw bericht met.../Briefpapier selecteren< hier kan je ook het zelfgemaakte briefpapier verwijderen dacht ik met rechtsklik) en kies Eigenschappen, bij Locatie zie je waar het briefpapier staat.

Hoi Geeske,

Ik dacht het ook te kunnen doen via C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\briefpapier. Ik heb daar alles helemaal verwijderd. Opnieuw opgestart en alles. Als je daarna outlook express weer start staat datzelfde rijtje er weer. Ik heb zelfs die namen van het briefpapier in het register verwijderd. Nog blijven die namen staan.

Wat ik niet geprobeerd heb is om nieuw briefpapier toe te voegen daarna, misschien dat die eerste 7 dan worden overschreven.

Docowebmaster heeft ook al in het register gestoeid.

Wel eerst alles verwijderd wat standaard staat in c:\program files\common enz.......

Edit: Dat rijtje blijft staan, maar als ik nu een nieuw briefpapier toevoeg, wordt de eerste overschreven!!:D :thumb: Niet handig, maar uiteindelijk komt toch je eigen briefpapier alleen in het rijtje.

/edit

Dus Geeske heeft toch gelijk dat het originele rijtje uiteindelijk korter wordt.:thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan