Briefpapier maken

• Onderwerp starter Onderwerp starter LVDO
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

LVDO

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2011
Goedemiddag,

Ik ben al enige tijd aan het stoeien met het maken van briefpapier in Word. Via een sharepointomgeving kan er gekozen worden om een briefsjabloon te open. Nu wil ik graag op een eenvoudige manier (bijvoorbeeld met behulp van marco, watermerk, achtergrond, kop-/voettekst) een afbeelding op a4-formaat kunnen invoegen om vervolgens de brief af te drukken op papier of hem af te drukken/op te slaan als pdf. Van belang is dat de kleuren bij het adrukken (via de printer op papier of naar pdf) niet flets zijn en dat de afbeelding bij het afdrukken geen witranden bevat.

Als je een afbeelding invoegt via watermerk dan ziet het er op het schem goed uit, maar zodra je de brief gaat uitprinten op papier verschijnt er een witrand aan de linkerzijde.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?

Dank je wel.

Groetjes Lotte

Een witte rand op een afdruk krijg je altijd, tenzij je een printer hebt die randloos kan afdrukken. Dus die witte rand komt door je printer, niet door Word.

wellicht overbodig om te zeggen, maar kun je niet naar een kleine drukker gaan die dat voor je maakt??
Dan hoef je alleen nog maar tekst te printen ..

Bedankt OctaFish. Ik zal eens navraag doen bij de leverancier van de printer.

@Whittey: dit hebben we al eens overwogen en besloten om niet te doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan