briefpapier verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

masaris

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2004
Ik gebruik oulook expres 6 met win.98.Als ik een mail stuur met een briefpapiertje gaat dit goed. Zodra ik een mail met briefpapier beantwoordt verdwijnt het briefpapier tijden het verzenden heb ik gewoon een witte achtergrond. Waar kan dit aan liggen? Bij extra-opties-verzenden staat alles aangevinkt.

Heb je misschien bij die opties voor verzenden een stipje bij ..........(platte tekst) niet de html?

Ik heb het zojuist even gecontroleerd. Zodra ik op afz antwoorden klik krijg ik hun briefpapier :confused:

Even controleren:
Extra/opties/verzenden
Overal een vinkje voor.
Onderaan vinkje voor HTML - indeling voor verzenden.

Het moet een instelling zijn.
Het lijkt er op dat het een vinkje voor 'oorspronkelijk bericht in antwoord bijvoegen moet zijn.
Dan krijg je n.l. én het briefpapier én de tekst.
Die kun je dan weer wissen.

Ik ben benieuwd.

Dat staat ook goed. Het moet zeker ergens een instelling zijn maar waar?
Als ik een briefpapiertje naar mezelf stuur en ik antwoord mezelf weer dan krijg ik mijn briefpapiertje maar er zit dan ook een bijlage bij met datzelfde papiertje. Antwoord ik dan weer dan is alles verdwenen.

Ik heb verder geen idee.
Wel zag ik 1 schermpje verder bij Verzenden - HTML iets over afbeeldingen meesturen.

Als je het niet leuk vind zonder briefpapier dan kun je in ieder geval wel je eigen briefpapier gebruiken. Dat is nog wat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan