Briefpapier

Status
Niet open voor verdere reacties.

intered

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2004
Goedemorgen :)

In Outlook heb ik geprobeerd om een briefhoofd in elkaar te zetten. Het briefhoofd moet er als volgt uit zien: rechtsboven een logo, en onderin een handtekening met aan de linkerkant de adres gegevens en aan de rechterkant de contact gegevens.
De handtekening werkt goed, het probleem is het logo dat rechtsboven staat.

Het probleem is dat het logo “transparant” is, m.a.w. je kan door het logo heen typen.
En als je de mail Beantwoord, blijft het logo rechtsboven in staan (het verschuift niet mee met de indeling van mail).
Bij de nieuwere versies van Outlook (2003?) kan je de marga’s van de tekst aanpassen als je een nieuw briefpapier ontwerpt. Maar zo ver ik weet kan je alleen de linker marga aanpassen. En het is de bedoeling dat het logo rechtsboven komt te staan. Dus eigenlijk zouden de rechter tekst margas aangepast moeten worden.

Iemand enig idee hoe dit aan te passen? En is dit mogelijk met wat oudere (Oulook 2000 NT) versies van Outlook?

Maak 1 html pagina zet het daar allemaal in zoals jij wilt en geef deze pagina een naam.
Zet de pagina daar waar outlook zijn briefpapier opslaat en zet daar ook het loge (plaatje) bij.
Kies in outlook jouw briefpapier en zie.........

Geplaatst door puppie
Maak 1 html pagina zet het daar allemaal in zoals jij wilt en geef deze pagina een naam.
Zet de pagina daar waar outlook zijn briefpapier opslaat en zet daar ook het loge (plaatje) bij.
Kies in outlook jouw briefpapier en zie.........

Ok, bedankt. Zal dit straks even proberen!
Maar kan je in de opmaak van de html pagina ook instellen dat het niet mogelijk is om "door" de logo heen schrijven?

Zo heb ik het wel ingesteld

als je wilt zien hoe het bij mij in elkaar steekt mail dan je adres naar puppie at helpmij.nl
dan stuur ikje mijn briefpapier.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan