Briefpapier

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marc1966

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2010
Berichten
16
Beste helpmij-ers,

Ik ben een eigen bedrijfje begonnen en heb een reclamebureau ingeschakeld voor het ontwikkelen van mijn logo. Ziet er allemaal prima uit...

Mijn problemen:
- ik wil mijn briefpapier in een Worddocument hebben. Als deze pagina vol is, moet er automatisch een vervolgblad komen (met een aangepast, minder uitgebreid briefpapier). Als de tekst op het briefpapier past, heb ik uiteraard geen vervolgblad nodig

Het reclamebureau krijgt het niet voor elkaar (...) Kan één van jullie mij verder helpen?

Ik heb de gegevens zowel in een Wordbestand als in een sjabloon
 
Hoi,

Welke versie van Word werk je mee? De manier waarop je e.e.a voor elkaar krijgt is in 2007 nogal afwijkend t.o.v. eerdere versies.
In elk geval moet je dit doen:
Onder pagina-indeling moet je regelen dat er een vinkje staat bij 'Eerste pagina afwijkend'
Je kunt dan bijvoorbeeld op de eerste pagina de koptekstruimte vergroten, terwijl dat op de volgende pagina's niet van toepassing is, mocht je die nodig hebben.
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik Office 2007...
Is er misschien iemand die zegt: stuur die twee bestanden maar even door, dan maak ik het in orde? Ben een tamelijke nitwit in dit soort dingen. :eek:
 
Ik gebruik Office 2007...
Is er misschien iemand die zegt: stuur die twee bestanden maar even door, dan maak ik het in orde? Ben een tamelijke nitwit in dit soort dingen. :eek:

Tuurlijk:

teugem@gmail.com

Moet je wel even aangeven wélke indeling je wilt én, of het briefpapier moet zijn dat in een vensterenveloppe moet (zo ja: waar zit het venster, links of rechts)
 
... staat in je mail!

Alvast ontzettend bedankt en ik hoop dat het je lukt!

Marc
 
Zou voor mij ook een oplossing zijn

Beste,

Als de oplossing er is, is het dan mogelijk om deze te delen.
Ben wel benieuwd hoe je dit voor elkaar krijg.
Kunnen we weer wat leren :D

Groet HWV
hwv@helpmij.nl
 
Laatst bewerkt:
Beste,

Als de oplossing er is, is het dan mogelijk om deze te delen.
Ben wel benieuwd hoe je dit voor elkaar krijg.
Kunnen we weer wat leren :D

Groet HWV
hwv@helpmij.nl

Document aangemaakt met 2 pagina's, Op geven bij pagina-instelling dat eerste pagina afwijkend is In deze 2 pagina's verschillende kop en voetteksten gezet.

Document opslaan.

2 pagina verwijderen.

Document opslaan.

Nu met control-Enter 2 pagina maken en als het goed is komt nu de 2de pagina tevoorschijn met afwijkend kop en voettekst
 
Gelukt

Beste Kramer,

Bedankt voor de uitleg.
Geprobeerd en gelukt.

Groet HWV
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan