Beste Excel deskundige,
Ik heb een lijst met openstaande posten en klantgegevens (tabblad openstaande posten) en een sjabloon voor een rekeningoverzicht (RO template). Hoe kan ik de lijst van openstaande posten automatisch per klant een rekeningoverzicht laten maken in een nieuw tabblad zijnde het tabblad Output?
Het aantal openstaande facturen is variabel en kan meerder pagina's groot zijn. Het template is zo gemaakt dat het past op ons briefpapier en het adres in het venster van de envelop. Er zou een sortering dienen te komen op ouderdom, oftewel de oudste factuur boven aan.
Ik heb een lijst met openstaande posten en klantgegevens (tabblad openstaande posten) en een sjabloon voor een rekeningoverzicht (RO template). Hoe kan ik de lijst van openstaande posten automatisch per klant een rekeningoverzicht laten maken in een nieuw tabblad zijnde het tabblad Output?
Het aantal openstaande facturen is variabel en kan meerder pagina's groot zijn. Het template is zo gemaakt dat het past op ons briefpapier en het adres in het venster van de envelop. Er zou een sortering dienen te komen op ouderdom, oftewel de oudste factuur boven aan.