Brinkster

Status
Niet open voor verdere reacties.

leonvandermeyde

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2003
Berichten
412
Hallo

ik heb nog steeds een probleem met mijn site. de button "training" word nog steeds niet goed weergeven. Ik heb deze vraag eerder gesteeld maar toen heft er na een tijdje niemand meer gereageerd. Training word helemaal links weergeven en dat hoort niet. Hij moet in het midden net als de andere ik snap er nix van want ik heb alles al aangepast.

http://www22.brinkster.com/wsfclan2003
 
Laatst bewerkt:
bij mij staat ie keurig onder de andere buttons. Prima dus.

Gooi anders eens je tijdelijke internet bestanden weg, wellicht staat je oude/foute versie nog in de cache.

t.
 
zo te zien heb je bij het aanmaken van je button in flash niet het goede frame opgegeven waarin hij moet openen.
de rest doet het namelijk wel dus kijk die eens na welke code je daar gebruikt hebt en gebruik die code met goede page vewijzing natuurlijk voor de trainig button.
 
ah, ja ik volg hem nu wel... (ik wordt ook een dagje ouder..)

idd moet je je flash button even overnieuw instellen zodat het target wel klopt.

t.
 
als je in DW je site opend (de index dus) en je maakt een nieuwe knop aan, kan je uit het target boxje de goede framenaam kiezen; in jouw geval mainFrame1.

Nu geef je nl helemaal geen target op; dit is de actionscript van de button "training";
Code:
on (release) {
    getURL ("training.htm");
}

en dit is die van een andere button:
Code:
on (release) {
    getURL ("Downloads.htm", "mainFrame");
}

t.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan