Brommend geluid

• Onderwerp starter Onderwerp starter Reko
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Reko

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2000
Met mijn videobewerkingsprogramma Magix Video deluxe 2008 wil ik tekst inspreken bij ingeladen films, wat dus niet lukt. Controle via mijn geluidsrecorder geeft hetzelfde resultaat: het enige wat wordt afgespeeld is een zwaar brommend geluid.
Aanvullende info: nog niet zo lang geleden heb ik een nieuwe versie van XP Home op mijn pc gezet, mijn geluidskaart is een Ensoniq ES1371 AudioPCI-97 en het geluid neem ik op via de mic van mijn webcam MSI Star Cam 370i (USB-aansluiting).
Wie heeft er een idee?

Heb je, toen je de nieuwe XP erop zette, ook de drivers van je geluidskaart er weer opnieuw opgezet?

Nee dus.. Ik heb indertijd geen cd bij de computer gekregen en ben er niet zo goed in om de drivers online te vinden. Weet jij waar ik de driver voor deze geluidskaart moet zoeken? En moet ik dat dan ook nog doen voor andere onderdelen, zoals moederbord of videokaart?
Heel fijn dat je me even wilt helpen :thumb:

Vreemd, ik krijg een mail dat ErpCity zou hebben gereageerd, maar ik zie hier niets..

Laatst bewerkt:
Gelukt!! Het heeft me een paar uurtjes gekost, maar uiteindelijk heb ik zelf de benodigde drivers gevonden en werkend gekregen.. Eerst met de PC Wizard 2008 gekeken wat ik precies nodig had en toen maar wat gegoogled. De geluidskaart was nog het lastigst, maar die heb ik uiteindelijk gevonden op: Ensoniq Corporation ES1371 driver - Ensoniq Corporation Sound Card.
Toch heeft dat zetje hier me wel geholpen om die drivers opnieuw te installeren! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan