Bron van internet pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.
bron

Van de ene op de
andere dag reageert de optie Bron Weergeven niet meer en wordt
het Kladblok-venster met HTML-code niet meer getoond. Er bestaan
verschillende mogelijke oplossingen voor dit probleem, maar
verreweg de meest succesvolle is het opschonen van de map
Tijdelijke Internet-bestanden. Het euvel kan namelijk optreden als
het cache-bestand te omvangrijk is geworden. Kies in Internet
Explorer voor Extra/Internet-opties. Klik op de knop Bestanden
Verwijderen en kies er ook voor offline opgeslagen items te wissen.
Start hierna Windows opnieuw op. Grote kans dat de optie weer naar
behoren functioneert. Om dit euvel in de toekomst te voorkomen, is
het verstandig de tijdelijke internetbestanden regelmatig op te
schonen.

HOE KAN HET ????????

Hoe kan het dat ik een vraag stel en nog voor ik het antwoord zelf heb bekeken de vraag al is opgelost ????????????????????????????????

Re: HOE KAN HET ????????

Geplaatst door bruno-01
Hoe kan het dat ik een vraag stel en nog voor ik het antwoord zelf heb bekeken de vraag al is opgelost ????????????????????????????????
Iedereen kan de vraag op de status opgelost zetten.
Waarschijnlijk heeft iemand dat dus gedaan bij jou vraag.

Dit is uiteraard niet de bedoeling.

Ik heb hem nu voor jou op niet opgelost gezet.:)

Re: Bedankt

Geplaatst door bruno-01
Bedankt, nu nog een antwoord op mijn vraag............
Graag gedaan, maar hij staat nu weer op opgelost.:confused:

Ik heb helaas geen antwoord op je vraag.

Je bent niet de eenigste die problemen met deze site heeft.

Even Gegoogled

Zal wat linken na lopen om te kijken of er oplossing tussen staan, maar schijn een erg vervelende site te zijn die op allerlei manieren zich zelf onder de aandacht probeerd te brengen.

Plaat in iedergeval een je HijackThis log op het forum; zet het wel even op de juiste plek. (lees het bericht van Marco als daar even goed door voor je aan de slag gaat).

N.b. voor je gaat scannen met HijackThis is het waarschijnlijk beter om off line te gaan en Internet Explorer te open, je krijgt wel een foutmelding; server niet gevonden (of zo) maar de kan is dan groter dat HijackThis je plaag geest vindt omdat hij dan 'actief' is.

P.s. laat even weten als je je log file geplaats hebt, kunnen de voorgang ook in de gaten houden en eventueel mee adviseren over hoe je het beste verder kunt handelen.

Ga ook met 'Zoeken' in windows op zoek naar het bestand notepad.com, (ook in verborgen en systeem mappen) als je deze tegenkomt zit daar de oorzaak van je probleem.
Normaal gesproken heet dit programma notepad.exe en is een onderdeel van Windows, wordt ook gebruikt om de bron code te laten zien.
Geef even aan of je notepad.com vindt op je pc, er zullen dan wat register aanpassing nodig zijn.
Deze verwijst nu waarschijnlijk ipv naar notepad.exe naar nodepad.com met als gevolg het door jou beschreven probleem.

Vervelende is dat je mogelijk ook nog een Dailer hebt, een programma dat je normale inbel verbinding naar je provider omsluist en via een duur telefoonnummer laat lopen.
Controleer dus eerst of het inbel nummer (als je via een modem werkt) nog correct is.
Heb je (A)DSL of Kabel is dit niet direct een probleem, maar ook dan is het wel handig deze evt. dailer op te ruimen.

Laatst bewerkt:
reaktie op bericht

Ik heb inderdaad notepad.com aangetroffen. .........

Kan nu natuurlijk die ene site waar dé oplossing stond niet meer vinden (was in het Duits...).
Zoek nog even verder.. :rolleyes:

Kwam er op neer dat je Notepad.com verwijderd en dan alle verwijzingen in het register naar Notepad.com omzet naar Notepad.exe.
Als je wel eens in het register wijzigingen aanbrengt weet je waarschijnlijk wel hoe je dat moet doen, zo niet wacht dan even tot iemand hier van het forum je uitleg geeft of dat ik die link weer gevonden heb...

Wel kun je alvast CWShredder downloaden en even runnen. Zoekt en verwijderd diverse vervelende zaken automatische voor je.

{Edit}
Heb de link nog niet weer terug gevonden, en ga zo op vakantie, ik hoop dat iemand anders je kan uitleggen hoe je aanpassing in het register moet doen, zelf heb ik daarmee niet genoeg ervaring om je precies uit te leggen wat en hoe je dat moet doen..

Laatst bewerkt:
Ik heb er ook last van

Bij mij gebeurd het ook alleen bestanden verwijderen werkt niet als ik bron weergeven doe krijg ik een leeg kladblok te zien??:confused:

HELP!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan