Broodkruimels

• Onderwerp starter Onderwerp starter kalm
  • Startdatum Startdatum

kalm

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2004
Beste mensen ik heb van Google search counsel de volgende error ontvangen.

Belangrijkste kritieke problemen*​

'name' of 'item.name' moet worden opgegeven (in 'itemListElement')
Nou heb ik youst SEO plugin en die heeft de broodkruimels gemaakt. Kan ik dat aanpassen? En bijwerken?

Die vette tekst was wel heel erg groot; heb ik iets kleiner gemaakt.
Je bedoelt denk ik Google Search Console :)

Kan ik dat aanpassen? En bijwerken?
Waarschijnlijk wel.

Hopelijk is er iemand op het forum met een glazen bol die kan zien waar het precies om gaat. Met meer informatie gaat het wel handiger worden om het juiste advies te geven.

'name' of 'item.name' moet worden opgegeven (in 'itemListElement')
Nou heb ik youst SEO plugin en die heeft de broodkruimels gemaakt. Kan ik dat aanpassen? En bijwerken?
Lijkt op een foutje in de gestructureerde data voor het kruimelpad.
Heb je de validator al geprobeerd? Yoast SEO goed?

Hoi Bron youst doet t weer goed bij mij ik krijg weer betere resultaten op google. De paden zoals berichten en pagina's moesten een duidelijke categorie hebben. Hij werkt weer, bedankt allemaal Toppie

Bron, even dit:
als ik mijn domeinnaam invul, staat er:

De URL is niet gevonden. Zorg ervoor dat de domeinnaam correct is en dat de server reageert met een 200-statuscode.

Dit is dezelfde URL als de fouten bij Pinterest. Een subdomein dus.
EN niet onbelangrijk: hij staat onder CLoudflare.

Handmatig testen
Toom html met Ctrl+U. Dan met Ctrl+F zoeken naar:

• api.w.org
  • application/json
  • application/ld+json
Gedaan, tweede niet gevoden.
Maar wat moet ik dan in het codefragment zetten? Snap hier niet zoveel van, eerlijk gezegd.

Edit: heb die hele regel in de code gezet, en zie daar.....CollectionPage is 0 fouten en 0 waarschuwingen.

Edit: heb die hele regel in de code gezet, en zie daar.....CollectionPage is 0 fouten en 0 waarschuwingen.
Top 👍

Edit: die 2e is deze regel. Als je zoekt op "application/json" dan vind je het.

HTML:
<link rel="alternate" title="oEmbed (JSON)" type="application/json+oembed" href="https://steunpuntwp.angelavanderploeg.nl/wp-json/oembed/1.0/embed?url=https%3A%2F%2Fsteunpuntwp.angelavanderploeg.nl%2F" />

Laatst bewerkt:
Ik zal even verder gaan in mijn topic van Pinterest, want wie weet heeft dit er mee te maken? Geen idee trouwens, en wie weet ligt het aan Cloudflare.

Terug
Bovenaan Onderaan