brooktree

Status
Niet open voor verdere reacties.

fener33

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2004
ik heb een brooktree kaart in mijn pc. maar hij is nie juist genistalleerd. als ik doe appraat verwijder en dan xp opnieuw opstart zegt ie dat hij niet de drivers kan vinden. zie bijlage het gaat om de 2 regels onder elkaar van brooktree. en google leverde niks op allemaal betaal sites voor drivers.:confused:
en bij apparaatbeheer vind hij ze niet model enso.
maar als ik everst gebruik dan weet hij wat voor merk en model en alles:8-0: dus heeft iemand een oplossing en weet iemand waar ik de drivers kan vinden

Bijlage mag niet groter zijn dan 100k en alleen de extensies gif jpg png txt zip bmp jpeg doc rar mogen gebruikt worden;)

Nogmaals, Bijlage mag niet groter zijn dan 100k en alleen de extensies gif jpg png txt zip bmp jpeg doc rar mogen gebruikt worden
:)

het wil maar nie lukken met bijlagenze zijn ingepakt met winzip en winrar nog 104 kb

naamloos.JPG

hier is link

D bijgeleverde software??

Zat er geen instalatie disc bij ofzo??
Meestal wordt software toch wel meeeleverd.

grtjs jjw

ja en nou na unzippen krijg ik een paar dll bestanden
sorry ben egt een leek met computers

Is het geen onboard kaart? Dan zouden de drivers op de cdrom van je moederboard moeten zitten. BT878 lijkt mij een onboard kaart namelijk.

Kun je niet in apparaatbeheer bij je videokaart "stuurprogramma bijwerken" kiezen als je met rechts klikt op je videokaart? Dan verwijzen naar de plek waar je de files hebt uitgepakt.

hij zegt op deze opgegeven plek zit er geen besturingsbestaden....

Hmm, ik hoop dat iemand anders een goede driver kan vinden, want ik kom er ook niet helemaal uit:confused:

Ik zie dat je in je AGP slot al een videokaart hebt. Ik weet eigenlijk niet wat voor kaart dit is in jouw pci slot. Kun je vertellen wat het precies voor kaart is?

Brooktree is trouwens conexant geworden.

Laatst bewerkt:
Inderdaad

Ik ben ook wel benieuwd geworden na het lezen van het plaatje, waar wil je de kaart voor gerbuiken, volgens mij kun je al heel veel met je sstandaard kleuren kaart die in het agp slot zit.

grjts jjw

Inderdaad

Ik ben ook wel benieuwd geworden na het lezen van het plaatje, waar wil je de kaart voor gerbuiken, volgens mij kun je al heel veel met je sstandaard kleuren kaart die in het agp slot zit.

grjts jjw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan