brother printer LH-L2360DN

Status
Niet open voor verdere reacties.

sparkplug

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 dec 2019
Berichten
3
Ik heb al geruime tijd een Brother HL-L2360DN in gebruik. Na wisseling van Desk Top naar Lap-top blijkt dat printen vanaf de Lap-Top wit op zwart te gebeuren terwijl vanaf de I-pad keurig zwart op wit drukt. Brother kent het type nr. niet (meer???) en komt er geen antwoord op de mail. Enig idee onder de Help Mij vrienden??
 
Misschien heb je op de website van Brother het verkeerde type ingevoerd. Het is niet LH-L2360DN, maar HL-L2360DN.

Hier kun je de software downloaden voor je printer: https://support.brother.com/g/b/downloadtop.aspx?c=nl&lang=nl&prod=hll2360dn_eu_as
Doe dat met de laptop waarop je het probleem hebt. Waarschijnlijk wordt het besturingssysteem van je laptop al automatisch herkend en geselecteerd.

Het probleem dat jij ervaart lijkt veroorzaakt te worden door een verkeerde driver. Installeren van de juiste driver op je laptop voor jouw besturingssysteem zou het probleem dan oplossen.
Zie ook deze video: https://www.youtube.com/watch?v=03CATYv-2rU
 
Brother HL-L2360DN

Dear Porrelaar
I'am realllly sorry but in the mail there was the correct type given, just in the header it was mistyped.
I have the old software removed including all the hidden files and thereafter the indicated software loaded.
The result was no improvement.
 
IS de laptop 'ge-upgrade' van win7/8 naar win 10?
Dan schrijft Brother:
Windows 10 Compatibiliteit
Als u van Windows 7 of Windows 8.1 naar Windows 10 upgradet, kunnen sommige functies van de geinstalleerde driver niet correct werken. Installeer daarom eerst alle drivers en software in Windows 7 of Windows 8.1, alvorens te upgraden naar Windows 10.
 
Brother HL-L2360DN

Geachte Moderator,
Het was geen update W7--W10 dus dit was niet de oorzaak.
Inmiddels via een ander advies (waarvoor hartelijk dank) is het
probleem opgelost.:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan