Brother printer netwerkklaar???

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
Hallo,
Ik zoek voor in ons kantoor een printer.. Nou zie ik bij Brother bijvoorbeeld deze met de volgende omschrijving:
MFC5840. Deze multifunctional heeft de volgende functies: Flatbed kleurenfax, kleurenprinter, kleurencopier, kleurenscanner, pc-fax, photocapture en netwerkklaar.

Bij meerdere printers staat de tekst: NETWERKKLAAR.. Weet iemand of deze printers dan ook daadwerkelijk voor deze prijs in het netwerk gehangen kunnen worden of dat er nog een extra netwerkmodule in moet? Ik heb nu alleen ervaring met HP en daar moet een aparte netwerkkaart in die best prijzig zijn.. Ik hoop dat iemand me kan helpen..

De Brother heeft een ingebouwde lankaart... zie deze specsheet:
http://www.topproduct.nl/hardware/m...CN_6-in-1_Color_Inkjet_Multi-Function_Center_[Brother]_info.html en kan dus zo aan het netwerk gehangen worden.

Andere vraag.... is dit wel een goede keuze voor een kantoor...? Of is hij bedoeld als "printer erbij" of hoeft er niet zoveel geprint te worden........
Ondanks dat de Brother cartridges sympathiek geprijsd zijn [in vergelijk met bijv. HP] zijn inktjets duur in gebruik..... Dit is een all-in-one... dus als de printer stuk gaat, zit je ook meteen zonder fax, scanner, copier......... ik geef je dit zomaar ter overweging......

De Brother heeft een ingebouwde lankaart... zie deze specsheet:
http://www.topproduct.nl/hardware/m...CN_6-in-1_Color_Inkjet_Multi-Function_Center_[Brother]_info.html en kan dus zo aan het netwerk gehangen worden.

Andere vraag.... is dit wel een goede keuze voor een kantoor...? Of is hij bedoeld als "printer erbij" of hoeft er niet zoveel geprint te worden........
Ondanks dat de Brother cartridges sympathiek geprijsd zijn [in vergelijk met bijv. HP] zijn inktjets duur in gebruik..... Dit is een all-in-one... dus als de printer stuk gaat, zit je ook meteen zonder fax, scanner, copier......... ik geef je dit zomaar ter overweging......

je kan ook een printserver er tussen doen dan heb je ook een netwerk printer

ik zou gaan voor een laserprinter met een ingebouwde netwerk adapter en vooral op een kantoor waar je regelmatig print

@suicide
D'r zit al een lankaart [netwerk adapter] in, dus waarom zou je er nog een server voor zetten.......

Bedankt voor jullie snelle reactie...
En ErpCity..
Ik denk zelf aan de HL-5270DN of de HL-5250DN. Dat zijn inderdaad laserprinters.. Want het gaat inderdaad om een "printer erbij" die ook nog eens snel moet zijn.. Maar een collega van mij kwam deze tegen en die vond het wel wat.. Maar vaak staat er bij: VOOR IN EEN NETWERK.. en dan moet je er nog netwerkmodule van honderden euries inknallen (bijv. HP). De HL-5270DN en de HL-5250DN zijn al voorzien van zo'n netwerkmodule.. En die vind ik ook nog wel betaalbaar..

De HL-5270DN is een keurig werkpaardje, zonder "fratsen" [om even in supermarkttermen te spreken], dus geen fax, copier, scanner, aansluitinkje om even de vakantieplaatjes te printen...... print ook alleen maar zwart..... Tja, dat wordt dan toch even een werkgroep samenstellen en/of een commissie die de meningen van de gebruikers over de inzet van dit apparaat keurig in kaart brengt en vervolgens met een zorgvuldig afgewogen advies komt......... ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan