Brothers in arms earned in blood

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tijme

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2009
hoi allemaal,

ik heb een klein vraagje: werkt brothers in arms earned in blood op een pc met vista?
ik heb hem zelf maar hij doet het niet. ik wil weten of iemand hem wel op vista heefd draaien.

?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

@ cookiedealer: hier op dit forum geven we liever gewoon antwoord.Er zijn nog steeds mensen die niet met google overweg kunnen.

@Tymee: Wat je nog zou kunnen proberen is hem compatible te maken met xp, dit doe je d.m.v. naar het spel te gaan (start menu) en dan rechtsklikken, waar je dus normaal links zou klikken om hem te starten. Dan zou er volgens een tab genaamd: compatibiliteit aanwezig moeten zijn. Hier kun je xp proberen, maar of het werkt is weer een andere vraag...

als ik het uitvoer als windows xp servise pack 2 komt er dit
zie bijlage

Uit die melding blijkt duidelijk dat er een bestand uit een library niet kan worden gevionden/aangeroepen.

Opnieuw installeren zou dat moeten oplossen.

ik heb nog een goed geken naar de error 1275 het ligt denk ik aan starforce dat niet compatble is met vista ik ben hem nu ff aan het update

ik heb het opgelost met jullie hulp

inderdaad star force mist, het stond op mijn computer maar er stond een te oude versie op neit compatble is met vista. nu heb ik hem geupgrade naar de nieuwste en alles loopt als een trein.

bedankt voor jullie hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan