Brothers in Arms

Status
Niet open voor verdere reacties.

MasterPie

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2005
Berichten
5
Hallo,

Ik heb nu sinds 3 dagen Brothers in Arms maar kan het niet goed spelen omdat de PC opeens herstart tijdens het laden van een nieuwe missie. Dit is nu al 4 keer gebeurd en alle keren was het bij het laden van een willekeurige missie. Meestal laad hij wel goed de eerste keer maar als ik dan naar de volgende missie ga herstart mijn pc. Ik heb het ook al een keer gehad na 4 missies.

Mijn vraag is nu; Hoe kan ik dit voorkomen?

Ik heb een:
AMD Athlon XP 2800+
Asus A7N8X-X
512MB Ram 400mhz
Club3D ATI Radeon 9600PRO 128mb

Alvast bedankt,
 
Ga even naar Start -->> Configuratiescherm -->> Systeem -->> Tabblad geavanceerd
Onder "opstart en herstelinstellingen" de knop "instellingen" indrukken.
Vink hier "de computer automatisch opnieuw opstarten" uit.

Nu zal er een blauw scherm verschijnen met een STOP fout+code.
Schrijf deze even op als je wilt.

Btw, release datum in Nederland 16 maart? :D

Trouwens, welkom op dit forum :)
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht door automatisch opstarten van het probleem af te zijn want ik speelde al 5 of 6 missies. Helaas sprong toen weer bij het laden van de volgende missie het spel nu op een blauw scherm.. Maar geen foutmelding ofzo.
 
Geplaatst door MasterPie
Dynabye had hem dinsdag al :p
Da's wel op tijd zeg :)

Dus het niet zo'n befaamd blauw windows foutmeldingscherm?

Vreemd zaakje, de volgende punten dan:
De laatste patch even ophalen van de BIA site.
Je hebt de laatste DirectX?
De laatste driver voor VGA?
Genoeg vrije ruimte op de HD?
De HD is gedefragmenteerd?
 
Ik ben niet speciaal ergens mee bezig geweest maar ik heb alle drivers die mogelijk waren gereinstalled en nog heel wat dingen zoals directx en bia zelf nog maar eens.
En sindsdien heb ik geen crash gehad vanaf vanmiddag ergens en heb het spel in een keer nog uit kunnen spelen zonder een herstart :cool:
Alleen wel jammer dat ik hem nu al heb uitgespeeld want met een herstart telkens krijg ik geen zin meer en duurt het wat langer :p

In ieder geval bedankt voor je antwoord en snelle reacties :thumb:
 
Nou, hopen dat het zo blijft dan hè?
Heb je de game in drie dagen uitgespeeld dan? :D
Wat vind je trouwens van de game, is het een aanrader?
 
Nou toen ik de restarrts had speelde ik hooguit een halfuur tot een restart en daarna niet meer. Ik ben denkik totaal 6 uur bezig geweest met het spel op normal. Nu is er nog de multiplayer om lang mee te spelen :D

Het is opzich wel een goed spel, maar omdat ik dit spel al vanaf de E3 volg was ik dus aardig overhyped waardoor het toch een kleine teleurstelling is. Vooral om de lengte (ookal kan je de missies blijven spelen) en om de omgeving. In spellen als Call of Duty had je afwisseling door te spelen met Amerikanen, Britten en Russen en vaak ook in de sneeuw of gewoon zomer enz. Maar in Brothers in Arms is dit niet het geval en speel je D-Day en de 8 dagen erna. Daarom zit het spel vol met grasmuurtjes en daar krijg je toch na een poosje wel genoeg van. Er zitten hele leuke toffe missies bij zoals bijvoorbeeld missies met tanks, en nog heel wat leuke stukken maar die zal ik niet allemaal verklappen :p Tussen die leuke stukjes door huppel je door grasveltjes met grasmuurtjes waar de vijand dan achter verscholen zit en je dan moet flanken. Wel geinig spel maar ik had er meer van verwacht. Als je van dit spel geen enorme verwachtingen had is het zeker een aanrader, alleen weet ik niet hoelang de multiplayer mee gaat maar de eerste indruk was zeer leuk :thumb:
 
Ik ben nogal een grote liefhebber van Call of Duty en in die zin had ik best wel hoge verwachtingen van het spel.
Wel heb ik het idee dat het CoD niet kan evenaren maar dat is natuurlijk een persoonlijke smaak.

In ieder geval jammer dat de singleplayer zo snel uit te spelen is.
Bij Call of Duty heeft de multiplayer zoveel meerwaarde omdat je oneindig veel custom map's kunt spelen.
Dat zal bij dit spel dan wel even afwachten zijn.

Bedankt voor je mening, erg leuk om te lezen. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan