browsegeschiedenis blijft na verwijdert

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rud06

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2008
Hallo,

Mijn browsergeschiedenis laat zich maar niet verwijderen. Ik ga via Extra naar Internetopties en verwijderen en verwijder dan mijn geschiedenis maar daarna staat mijn geschiedenis er nog als ik onder geschiedenis kijk.Of boven in mijn adresbalk als ik een adres begint te type verschijnt een helelijst. Hoe kan dit ? En heeft iemand een idee hoe ik het daadwerkelijk kan verwijderen ?
ik heb Windows Home 7. en internet explorer 10
Met dank alvast,

:)Gegroet ! :thumb:

:) Probeer maar bij Internet opties instellen zo :

51dvk.jpg
24eolg5.jpg
15druw.jpg
2yo95c3.jpg

Laatst bewerkt:
Het heeft niet mogen baten. alle bezochten website´s blijven staan.ook na het browsegeschiedenis en cookies verwijderen

Ik heb het allemaal gedaan, maar het heeft niet geholpen. Een andere optie misschien?? :rolleyes:

Hallo

Na alles te hebben geprobeerd dat ik vanaf hier heb ontvangen ,Is het nog niet opgelost.
weet niemand de oorzak, en hoe ik het kan oplossen? ik heb er wel gehoord van iemand dat het vaak komen in Internet explorer 10

Hallo,

Mijn browsergeschiedenis laat zich maar niet verwijderen. Ik ga via Extra naar Internetopties en verwijderen en verwijder dan mijn geschiedenis maar daarna staat mijn geschiedenis er nog als ik onder geschiedenis kijk.Of boven in mijn adresbalk als ik een adres begint te type verschijnt een helelijst. Hoe kan dit ? En heeft iemand een idee hoe ik het daadwerkelijk kan verwijderen ?
ik heb Windows Home 7. en internet explorer 10
Met dank alvast,

Hallo

Na alles te hebben geprobeerd dat ik vanaf hier heb ontvangen ,Is het nog niet opgelost.
weet niemand de oorzak, en hoe ik het kan oplossen? ik heb er wel gehoord van iemand dat het vaak komen in Internet explorer 10

Nog geen oplossing er voor gevonden. Het probleem is nog steeds hetzelfde

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan