Browser blokkeert MCAFEE site??????

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dimitri11

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 okt 2009
Beste Forum-leden,

Ik worstel al maanden met het volgende probleem - via mijn bedrijf hebben wij een abonnement op MCAfee voor thuisgebruik, en dat wil ik installeren. Echter, als ik het adres van de McAfee website invoer, blokkeert mijn browser die!! Ik krijg dan te zien: HTTP Fout 501 ("Niet geimplementeerd") en HTTP fout 505 ("Versie wordt niet ondersteund"). En dit terwijl mijn Internet verder probleemloos werkt. Het lijkt of een of ander programma de toegang tot de MCAfee site blokkeert! McAfee ondersteunt wel problemen met geinstalleerde software, maar niet in dit geval, omdat er nog geen software geinstalleerd is... Zij zeggen dat het een probleem is met mijn browser of een of andere applet die de MCAFee site blokkeert...
Ik heb zelf weinig verstand van IT en worstel hier nu al maanden mee. Ik heb van diverse mensen tips gekregen en dit geprobeerd: cache opgeschoond, cookies verwijderd, tijdelijke bestanden gewist, beveiligingsniveau op normaal ingesteld, firewall tijdelijk uitgeschakeld, de McAfee site toegevoegd aan de lijst met vertrouwde sites, het ip adres van de mcafee site geverifieerd
Maar het wil allemaal niet helpen..... Verder heb ik nooit problemen met Internet en mijn browser.
Wie weet raad????
Alvast hartelijk bedankt van een wanhopige gebruiker!!!!

Dimitri

Probleem opgelost met Superantispyware en MBAM!!!!

:thumb::thumb:
Probleem is opgelost!!!!
Ik was al weken, nee maanden bezig met dit probleem (kon de MCAFEE site niet benaderen om een download te maken, en na heel veel correspondentie vertelde de MCAFEE helpdesk dat het probleem met mijn Internetbrowser te maken had en ik geen service kreeg (ik heb een licentie via mijn bedrijf, en dat contract voorziet niet in dit soort service)) In wanhoop heb ikeen bericht op het forum geplaatst, en daarna pas gaan lezen sorry ik hoop dat jullie me begrijpen:))))
Bij het lezen zag ik problemen die leken op die van mij. Ik heb de instructies gevolgd uit de volgende threads:

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=389661

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=447679

Daarin werd geadviseerd Superantispyware te installeren, en daarna MBAM de hele schijf te laten scannen. Dat heb ik gedaan en er is inderdaad spyware gevonden. Of dit het probleem geheel kan verklaren weet ik niet, maar hierna kon ik in ieder geval eindelijk de MCAFEE site benaderen. SUPER dus!!! De mensen van het forum die leken zoals ik helpen SUPER BEDANKT JULLIE ZIJN MIJN HELDEN!!!!!!
groeten
Dimitri

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan