Browser dwingen een bestand te openen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

thebeatproducer

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2010
Hallo Mensen,

Ik ben bezig met een eigen website, hierbij wil ik een ftp-adres openen in windows Explorer, ik heb dit geprobeerd met batch-bestanden, maar wanneer ik deze link naar het bestand aanklik krijg ik ook een "opslaan" button in het downloadscherm. Weet iemand hoe ik deze button verwijder? Kan dit via een .conf bestand op de apache server, of moet dit via PHP of HTML?

Met Vriendelijke Groet,

Joost

Je kunt een browser niet dwingen een bestand te openen, is een beveiliging tegen hacks en andere ongewenste scripts. Hij zal altijd dat "openen / opslaan" venster tonen. (Met vaak een "pas op, gevaarlijk" als je een .bat aandraagt)

Is er dan misschien een andere manier om Windows Verkenner te opnenen bij een ftp site, in plaats van de internet explorer ftp-site? Want hier kun je alleen downloaden, en ik wil ook graag uploaden..

Joost

Nope. Je zult of op een hele onhandige manier je eigen upload systeem moeten maken, of een FTP client moeten gebruiken om in te loggen op je FTP site ipv een browser. Er zijn genoeg gratis FTP clients te vinden, zoals bijv. Filezilla die daar heel geschikt voor zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan