Browser en server vraag, heb geen idee, help!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

elaine2

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2006
Beste mensen,

Regelmatig komt het voor dat de pc automatisch overvliegt naar offline werken. Dan moet hij weer op online worden ingesteld.
Ook kon ik niet op internet vandaag omdat hij ineens aangaf dat de server niet in bedrijf was. Toen uit gezet en aan en toen ging het wel.

Kan iemand mij hierbij helpen please?

Groetjes, Elaine. :confused:

Hij gaat op offline werken, als je geen verbinding hebt en je gaat toch proberen het internet op te komen. Vaak zo bij draadloos verbindingen, als je de pc opstart en alles begint te laden, dat je verbinding nog niet tot stand is gekomen. Als jij dan gelijk probeert het internet op te gaan en het lukt niet, dan springt hij op offline werken. Offline werken is voor pagina's offline te bekijken. Maar je moet er wel al geweest zijn en het is niet up to date. Maar als jij een pagina met informatie wilt kijken, ongeacht internet of niet, dan ga je eerst die pagina openen. En je klikt offline werken aan. Je sluit IE af en je start hem weer op en gaat naar die URL, dan zie je gewoon de pagina.

Nee DJ. Hij vliegt op offline werken als de pc al tijden aanstaat! Met msn op online en ik wil een internetpagina openen. Dan doe ik herstellen via msn en dan wordt ie weer op online werken gezet. Maar dat dat gebeurd dat op offline werken zomaar vindt ik erg vreemd.

Ik ga er even vanuit dat je Internet Explorer gebruikt, dan daar is de volgende register instelling voor:

Ga naar het register (Start->Run->Regedit)
Ga dan naar de registersleutel:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\WebCheck
en zorg ervoor dat de volgende twee sleutels op auto staan (bestaan deze niet, maak ze dan aan als string)

"LoadSens"="auto"
"LoadLCE"="auto"

PAS OP MET REGISTER INSTELLINGEN WIJZIGEN, ALS JE HET NIET SNAPT DOE HET DAN NIET!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan