Browser en statusbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Andrelc44

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2004
Berichten
66
Ik heb in mijn Explorer browser een harde werkbalk gekregen van een een of andere zoekmachine. Deze krijg ik er met geen mogelijkheid uit. Als ik het vinkje weghaal en ik herstart de browser staat die balk er weer in en erger nog deze zoekmachine zet zichzelf hard in de internetopties als 'startpagina' en ook dát krijg ik er niet uit? Kan iemand me zeggen hoe ik dit moet aanpakken? Het gaat om Explorer 6.0 en besturingssysteem Windows Millenium.

Dank alvast

PS ik heb géén spyware, aangezien ik gescand heb met SPYBOT
 
Dat je met een programma hebt gescand die vervolgens niks gevonden heeft wil nog niet zeggen dat alle spyware weg is......
Ik zou trouwens zo een twee drie niet weten wat dit veroorzaakt, ik weete chter wel voor 99% zeker dat dit spy-en/of adware is.


Nog even een tip, als het mogelijk is zou ik van Windows ME overstappen op Windows 200 of XP, dit zijn namelijk veel betere (imho) besturingssystemen dan ME (ervaring...)
Wil je het helemaal goed doen dan stap je gewoon over op een andere browser, dan zul je van dit soort dingen nooit meer last hebben.
 
Dank

Dank voor jullie berichten. Ik heb 2 computers en die met Millenium is een 'oudje' dus XP gaat daar niet op.

Welke browser raden jullie mij aan?
 
OKE!

Thanks guys. ik ga aan de slag. Hijack is waarschijnlijk zoiets als spybot of?

:)
 
Nee, HijackThis is iets heel anders dan Spybot. HijackThis brengt in kaart wat er op je pc aan de hand is. Het laat zowel goedaardige (en noodzakelijke) als kwaadaardige bestanden en processen zien. Je moet dus goed opletten dat je alléén de kwaadaardige items fixt. Als je het bericht waarnaar ik in mijn vorige antwoord verwijs goed leest, moet dat wel lukken. Durf je het toch niet aan, plaats je log dan even op dit forum en wacht op het advies van een expert. Je log moet je dan in de volgende sectie plaatsen: http://www.helpmij.nl/forum/forumdisplay.php?forumid=272
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan