Browser Game maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

jesseb1

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2008
Berichten
43
Hallo ik had een vraagje ik heb game maker 7.0 maar daar kan je volgens mij geen browser game mee maken mijn vraag is dus weet iemand hier een programmatje waar je browser games mee kan maken.

gr,jesse
 
ok dankje maar mijn vraag is nog steeds kan het ook met game maker?
 
nee, ik denk dat je dat niet gaat lukken, maar misschien als je uit kan leggen wat voor game je in gedachten hebt kan ik je wel wat dingen aanraden, game maker gaat het dus niet mee lukken
 
zeg maar een soort van osm of tribalwars zulk soort dingen maar ik heb al Microsoft visual basic 2008 express edition9.0 gedownload daar kan je het in verwerken. maar ik snap er alleen nog geen hol van
 
dat soort heb je dus met php gemaakt, maar nu wil je het met design uitbreiden als ik het goed begrijp?
maar online games, is flash, php, C++
 
we hebben al wel plannen ja maar de programma's moesten we nog vinden dus nog niks gedaan op de pc
 
kijk ik kan je moelijk vragen wat je plannen zijn om ze hier zo neer te gooien zodat het voor iedereen duidelijk, misschien kun je me een pm sturen en dan raad ik je wel een bepaald scripttaal aan die je dan toch zal moeten gaan leren
 
browser games maak je met flash, maar tegenwoordig gaan meer en meer sites html5,css3 en javascript gebruiken.
Ik ben zelf ook bezig met een browser game, een 2d game. Het motiveert me wel wat de browser allemaal kan en hoe makkelijk het is om te maken!
Het heeft werkelijk geen grenzen!(zolang je internet hebt :p)

Note: Het is wel makkelijk, maar vergt maanden tijd
 
En met deze toevoeging van mrbean1 gaat er nu maar een slotje op het topic. Deze is immers uit 2008 en dus niet aktueel meer.

Uit de huisregels:
•Reacties op topics ouder dan drie maanden worden niet op prijs gesteld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan