Browser game

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey,

Hoeveel mensen werken daar dan ongeveer aan, en hoe lang?

Ik neem ook aan dat niet alle 150k regels specifiek voor de game geschreven zijn?

Als je nu een nieuwe game zou willen maken, wat blijft er bruikbaar en wat moet er van scratch opnieuw worden gedaan?

Sorry als ik wat veel vragen stel btw :p
 
Het framework zelf hebben wij niet gemaakt en is natuurlijk heel generiek; dat zijn een 50.000 lines die niet voor de game gemaakt zijn.

De rest hebben we zelf gemaakt ( 9 personen x 100 mandagen elk = 7.200 werkuren ) en specifiek voor dit spel geschreven.

Wat een nieuw spel zou betreffen... als het een vergelijkbaar genre is, dan kun je de onderste laag van de game wel opnieuw gebruiken; abstracte principes blijven natuurlijk bestaan :)
Als je echt een ander genre ingaat wordt het minder...

Het is natuurlijk ook een kwestie van hoe je het aanpakt ;) Als je code modulair genoeg is kun je altijd een hoop opnieuw gebruiken en als je een engine of framework maakt al helemaal.
 
Heel mooi!

*edit*
Klopt dit?
Hij zegt dat het 0 goud kost voor te verhogen maar toch zegt hij dat ik niet kan verhogen??
 
Laatst bewerkt:
Leuk spel. Ben er meteen mee begonnen en het spreekt me erg aan. Ik blijf er op door spelen :D
 
Heel mooi!

*edit*
Klopt dit?
Hij zegt dat het 0 goud kost voor te verhogen maar toch zegt hij dat ik niet kan verhogen??

Waarschijnlijk zit je al aan 100%? Dan kun je het niet verder verhogen :)
 
Mooi!!

Ziet er echt heel goed uit voor een browser game! Dit heeft wel wat meer dan tekst; hoe een text-based spel eigenlijk bedoeld is :D
Ook de site is erg snel, houden zo!
Als je goed reclame maakt voor dit spel zullen er zeker veel mensen op af komen die het een goed spel vinden.

Mvg, Michiel

Edit: Een heel klein dingetje: Er staat geen hoofdletter bij gold ore, bij de andere grondstoffen wel > Viel me toevallig op ;)
 
Laatst bewerkt:
haha ik speel het nu ook
heb me net geregistreerd :)
kan bij de stuk of 8 andere browserspellen die ik speel

ziet er zeer goed uit!
das wel ff wat anders dan bijv. gladiatus XD

offtopic: heb je wel eens gladiatus en katsuro met elkaar vergeleken?
die zijn echt héél duidelijk van dezelfde mensen zelfs de opbouw is identiek
hel likt of alleen het kleurenschema en de afbeeldingen veranderd zijn XD
 
Tja, als ze er meer geld mee verdienen (mensen lokken)...
 
ja
je ehbt van die idioten als ik die dan allebei gaan spelen :p
maar goed ik heb ook nog nooit ook maar een cent betaald voor zulke spellen
ze verdienen natuurlijk wel aan de ads.
zouden ze ook aan mij verdien terwijl ik de ads altijd block?
lang leve no-script :p toestaan wat je nodig hebt en verbieden wat je niet wil zien :) google ads verbieden :D
 
Ik vind persoonlijk dat veel sites wel verdienen om iets aan mijn bezoek te verdienen :D
 
torpia is echt vet :D

ik heb wel een foutje ontdekt in het berichten systeem XD
is wel vaker zo bij dit soort spellen
met speciale characters een voorbeeldje van wat er van een karakter overblijft als het heen en weer wordt gestuurd:

dit woord was oorspronkelijk geïnteresseerd maar dat wordt zo vaag verwerkt dat er dit uitkomt nadat hijt heeft ontvangen en t daarna weer terugstuurd XD

geÃ?&Aci…acr;nteresseerd
 
echt een leuk spel! ben er nu al een tijdje mee bezig, maar voorlopig geen fouten gevonden :p

keep up the good work!
 
ik speel nu al een tijdje op torpia.nl W1 en W2

ik heb gemerkt in W1 (waar ik me Evil speel) dat soms als je een ander dorp aan het verdedigen bent je trooepen zich verplaatsen
dan zie je opeens je troepen staan op een leeg vakje 1 of 2 vakjes verwijderd van het dorp waar ze stonden
ik vond dit een vreemde bug en dacht: ik rapporteer hem maar even XD

ik hoop dat je hier wat mee kan

MvG
tiran818
 
De beveiliging van de chat is een beetje slecht door alleen mijn gebruikersnaam in de titel te veranderen naar een andere naam bij Admin kan ik al met die andere naam chatten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan