Browser Hijack?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ed58
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ed58

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2007
Goedenavond allemaal. Back again.....Ik hoop dat iemand mij kan adviseren. Er is iets vreemds aan de hand met the PC van mijn vriendin. Zij woont in the States en heeft een dialup connection. Vandaag had zij major problems met de Yahoo messenger. Nadat zij haar PC rebooted gebeurde het volgende, in haar browser verscheen: update Yahoo new toolbar, de naam van haar ex was daar ook en zijn music site op Multiply. Zij is ontzettend geschrokken omdat dit nog nooit eerder is voorgekomen. Omdat zij daar verder geen hulp heeft vraag ik hier vriendelijk of er iemand is die weet wat te doen en wat het probleem kan zijn. Zij is erg bang dat er een hack in zit. So ik hoop dat, ondanks dat dit een Nederlands forum is, er iemand is die kan helpen. Zelf ben ik all de hele dag bezig met dit probleem maar kom er niet uit. Bij voorbaat mijn grenzeloze dank. HELP..!:o

ze kan een virrusscanner er over heen gooien.
Maar ik weet wel een handig programmatje waarbij je op haar pc kan inloggen. www.logmein.com dan moet zij dat op haar computer zetten en dan kan jij op die site op haar pc inloggen en het voor haar fixen

Heel erg bedankt voor dit advies. Ik ga dit zeker samen met haar doen. Het is inderdaad beter dat ik kan zien wat er aan de hand is. Met dit programma kan ik haar PC ook bedienen? De reden van deze opmerking is dat ik dan gelijk alle overbodige clutter kan opruimen? Zij heeft geloof ik 3 virusscanners op haar PC. Allemaal adviezen van de verkeerde personen. Heel erg bedankt alvast. Toppie.:thumb:

geen probleem want ben hier om mensen te helpen en suc6 er mee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan