Browser Melding Dat al mijn geld inneemt!

Status
Niet open voor verdere reacties.

rubenzzz

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 apr 2008
Ik heb tijdelijk mijn oude mobiele pre-paid telefoon weer omdat mijn andere wordt gemaakt. Ik heb Dezelfde sim-kaart in de telefoon gedaan.

Het probleem is dat ik telkens als ik beltegoed heb, ik een browsermelding krijg via e-mail. Deze kan ik niet openen en als ik hem niet bekijk gaat er steeds een groot deel van mijn beltegoed eraf. Verwijderen is dan de enige optie. Als ik een paar dagen later weer beltegoed heb, komt de melding weer terug, wat weer beltegoed inneemt. Wat kan ik hier aan doen, want het heeft me al een hoop beltegoed gekost :(

Zit je soms vast aan een soort van abonnement? Heb je dit ook pas sinds je je oude prepaid-telefoon weer hebt met je oude simkaart? Ik vind het namelijk wel vreemd dat je nog steeds dezelfde simkaart gebruikt en er pas last van zou hebben met je oude telefoon.
Ik denk trouwens dat er niets anders op zit dan een andere simkaart aanschaffen..

Zit je soms vast aan een soort van abonnement? Heb je dit ook pas sinds je je oude prepaid-telefoon weer hebt met je oude simkaart? Ik vind het namelijk wel vreemd dat je nog steeds dezelfde simkaart gebruikt en er pas last van zou hebben met je oude telefoon.
Ik denk trouwens dat er niets anders op zit dan een andere simkaart aanschaffen..

iIk gebruik dezelfde sim-kaart. Deze krege ik bij deze telefoon een aantal jaren terug. Die gebruikte ik ook voor mijn andere telefoon (die nu gemaakt wordt). Het is niet gelijk gekomen toen ik overstapte naar mijn oude telefoon. Ik denk 1-2 weken erna.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan