Browser opent niet...?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dragontail

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2007
Berichten
37
Oke, het ligt dus niet zo dat als IE of FF op wil starten er geen browser komt, dat werkt allemaal.

Het probleem is dat mijn laptop geen browser meer opent via een ander programma. Voorbeeld: MSN Vandaag ( die iritant pop-up als je msn opent ) normaal als je op een artikel uit msn vandaag klik opent er een nieuw browser, alleen bij mij doet ie dat niet meer. Dit heb ik niet alleen met msn vandaag maar met elk programma die een nieuw browser probeert te openen.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Ik heb geen pop-up blocker, en toen het nog wel werkte heb ik niks veranderd waardoor het opeens niet meer werkte.
 
Kijk eens bij <extra>, <internetopties>, tabblad <algemeen>, ga naar <instellingen> onder tabbladen, kijk onder <koppelingen in andere programma’s>
 
Kijk eens bij <extra>, <internetopties>, tabblad <algemeen>, ga naar <instellingen> onder tabbladen, kijk onder <koppelingen in andere programma’s>

Dat ziet er allemaal goed uit, heb voor de zekerheid maar alle opties naar standaard opties veranderd maar het werkt nog steeds niet...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan