BROWSER - Plots afgesloten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Merel@helpmij

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2004
Ik gebruik momenteel Avant Browser en heb vastgesteld op hun forum dat bij aanklikken van een of andere link, de browser vanzelf wordt afgesloten.

Ik heb dat ook (zeer occasioneel) . De reden is nog niet achterhaald. De eerste vraag is of dat bij andere browsers ook al werd vastgesteld ? (Windows XP Home , SP2)

Bij problemen na een installatie van SP2 wil het wel eens helpen die software te herinstalleren, waarna de software wel zonder problemen werkt.

Probeer het dus eens door AB te verwijderen en daarna opnieuw te installeren.

Ik moet zeggen dat ikzelf ook AB gebruik. Leuk programma en gebruikersvriendelijk.

Je kan dat controleren of dat ook het geval met Interner Explorer, lijkt me niet normaal. Al gecheckt op spyware/virussen?

Follow-up strategie

Bedankt allebei voor de zeer snelle reactie.
Ik ga me niet voor een onbepaalde tijd opzadelen met het gebruik van IE, tot die fout zich "eventueel" zou voordoen. De frequentie van het fenomeen is immers bijzonder laag. Het zou dacht ik sneller gaan te achterhalen of dit reeds bij IE voorkwam, als ik een dubbele post mocht plaatsen; m.a.w. dezelde vraag stellen op de rubriek IE. Maar weet niet of dat hier mag gedaan worden.

Herinstalleren van AB na SP2 is een heel goed idee om de fout wellicht weg te werken. Dan weten we misschien of de installatie van SP2 de oorzaak was.

Ik volg alleszins ook op het forum van AB, of er nog reacties komen. En de auteur zal misschien ook antwoorden op mijn rechtstreekse email. Voorlopig héél weinig last van die fout, maar ze is blijkbaar wel aanwezig.

@ Lucky Fred (off topic)

Waarschijnlijk een fout op je website (link naar mailto-adres voor reacties op de website). E-mail komt niet toe.

@ Merel (off topic)

Geplaatst door Merel@helpmij
Waarschijnlijk een fout op je website (link naar mailto-adres voor reacties op de website). E-mail komt niet toe.
Bedankt, was mezelf nog niet eens opgevallen.
Vond het al vreemd dat ik via de site geen berichten kreeg.
Is nu aangepast.

Je bericht nu ook via de site ontvangen.

Laatst bewerkt:
Opgelost ? Of niet opgelost ?

Op het forum van de gebruikers van Avant Browser is het probleem ook in behandeling.

Nog maar pas twee dagen terug heb ik een link geklikt die Avant Browser de nek omdraaide.

Met de laatste nieuwe versie heb ik het (nog ?) probleem niet . Wait and see .....

Andere gebruikers hadden het ook slechts sporadisch.

Bijgewerkt op Paasdag 2006 :
Zoals franstaligen het zo goed kunnen zeggen ... "Le canard est toujours vivant !"

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan