Browser plotseling traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

THE GIZMO

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 apr 2005
Hallo,
Even een vraagje. Plotseling is mijn explorer heel erg traag geworden met het inladen van bepaalde internet sites, terwijl het daarvoor wel goed ging. Voorbeeld hiervan is www.nu.nl. Als ik hem met firefox open dan gaat het wel goed maar met de internet explorer duurt het heel lang of hij loopt soms zelfs vast. Heb er al hitmanpro over laten lopen en een virusscan maar nog steeds is hij in de explorer traag. Heeft iemand een idee!!!

Bij mij laadt die site ongeveer even snel in IE als in FF. Maar je probleem komt me wel bekend voor. Ik heb dit met de site van de Volkskrant gehad, die in IE maar niet volledig wou laden - en nog steeds niet - en links die ik vanaf de voorpagina aanklikte, deden er bijzonder lang over.

Was voor mij reden om FF uit te proberen, waarmee het probleem met de site van de Volkskrant zich niet voordeed. Vraag me niet waar het aan lag: mensen hier en op andere forums meldden dat de site met Internet Explorer normaal laadde.

Bij mij komt ie snel binnen.
Heb je misschien je firewall of virusscanner te strak ingesteld wat betreft ads? Zou ik eens naar kijken.

Heb het gevonden!! Tis een update van de virusscanner zelf in dit geval Norton en het was weer over. Hij draait weer als een zonnetje. Maar toch bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan