Browser stuurt geen referer???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dirk.K

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2001
Goedemorge.Ik wel via een website van een kunstofkozijnen bedrijf info opvragen,maar als ik de online mail wil doorsturen krijg ik onderstaande boodschap.Iemand enig idee wat dit precies inhoud want het versturen lukt nu niet.Alvast bedankt.Dirk

Fout tijdens mail versturen
Het versturen van mail is mislukt. Uw browser stuurt geen Referer: header. Dit script werkt niet zonder de Referer header. Pas de browser instellingen aan en probeer het nogmaals.

Dirk K,

Wil je eens naar mijn website (Pieters Favorieten) gaan en de tijd doorgeven dat je er aankwam.

Groetjes,

Pieter

Wat gebeurt er allemaal op jouw website ??

moet je niet gewoon je beveiligingspolicy wat aanpassen ?

Op mijn website niks bijzonders. Sommige mensen laten idd geen referrer achter (of een valse), dankzij progjes die ze daarvoor gebruiken (en dat kan ik in de teller zien), maar ik vermoed eerder dat Dirk geen cookies accepteert van die site.

Groetjes,

Pieter

Geplaatst door Pieter Arntz
Op mijn website niks bijzonders. Sommige mensen laten idd geen referrer achter (of een valse), dankzij progjes die ze daarvoor gebruiken (en dat kan ik in de teller zien), maar ik vermoed eerder dat Dirk geen cookies accepteert van die site.

Groetjes,

Pieter

ok, dus geen windows root kit (LOL) ! Zo iets zal het meestal wel zijn. Misschien kan vraagsteller even de site posten. Zijn we daar ook weer achter.

Ik zou die cookies aanzetten en even beveiliging omlaag gooien, waarschijnlijk ligt het aan 1 van de twee.

Hallo pieter.Iets later dan gepland maar toch.
Ben naar je site gegaan om 11:33 zoals je vroeg.
Het gaat om de site www.jordens.nl

Inderdaad pieter ik zit bij chello.Ik ben er eindelijk achter wat het nu is.Heb zitte klooie met me browser instellingen maar niets hielp.de uiteindelijke dader moest ik zoeken in mijn firewall van norton.Ik heb hier mijn privacy control uitgevinkt en jawel hoor de email liep in 1 keer goed door.In iedergeval bedankt voor jullie hulp.En wat je testmail betreft pieter misschien dat je kozijnen nog vervangen moeten worden,dan heb je in iedergeval (mits eigen naam is ingevuld)wat info binnen om te bekijken.
Mazzelllllll.Dirk.

Die offerte zal naar test@test.test gestuurd worden, dus ik denk niet dat die bij mij aankomt. :D

*voegt nog wat binnensmonds gemompel toe over firewalls met privacy-instellingen. :evil:

Groetjes,

Pieter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan