Browser veroorzaakt herstart

Status
Niet open voor verdere reacties.

geert111223

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2012
Ik had een lange tijd al last van dit probleem.
Mocht een instalatie voltooid zijn en de browser wordt opgestart, dan krijg ik een Blue Screen Of Death en valt mijn pc uit (Dit gebeurt ook als ik op welke andere manier een link open: Mocht ik op de reclame van Skype klikken, een link op het bureaublad.)
Soms als de browser al open staat gebeurt het niet andere keren wel
en soms als de browser NIET openstaat gebeurt het ook niet.
Maar toch valt 90 procent van alle gevallen mijn pc uit.
Ik heb windows opnieuw geinstalleerd omdat ik er al eerder last van had maar dat heeft het probleem niet verholpen.
Nu kan ik wel alles over mijn pc hier neer gaan zetten, maar mischien is het beter als jullie me een beetje info geven over welke onderdelen het probleem hebben kunen veroorzaakt dan kan ik dan daar wel wat meer informatie over geven.

Bij voorbaat dank
Geert

Misschien toch handig om even te vermelden om welke browser het gaat.

Ik gebruik google chrome, nu jullie het zeggen ik heb nog niet gebprobeerd of het daar aan ligt ik installeer nu java dus zal wel effe mijn standaard browser wijzigen in internet explorer... en kijken of het dan gebeurt ik probeer ook wel effe een foto te maken van de BSOD.

EDIT:
Ik heb de standaard browser gewijzigd in internetexplorer, verschillende links geopent resultaat er gebeurde niks
Daarna hebik de standaarbrowser weer naar chrome gezet en weer verschillende links geopent en het lijkt alsof ik nu geen BSOD meer krijg???

Laatst bewerkt:
Ik probeerde nu Java te installeren en het opende nu chrome en herstarte toch mijn pc weer?
Het gebeurt soms wel soms niet?

probeer eens chrome opnieuw te installeren, en na de installatie het register op te schonen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan