browser werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

rosanne19

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2012
ik heb problemen met mijn browsers.. I.E,fox,chrome..geen van alle werkt meer .
nadat ik een van deze gesloten heb en opnieuw wil gebruiken..
cookies verwijdert,eusing register cleaner ...systeemherstel gedaan
na opnieuw opstarten van pc doet alles het weer totdat ik pagina sluit
en met msn heb ik ook problemen gaat paar dagen goed en dan moet ik het weer opnieuw instaleren..
wat moet ik doen...help

Laatst bewerkt:
Hoi,
Welkom op Helpmij ;)
In jouw geval heb ik het idee dat er iets met je modem e/o router aan de hand is. Vertel eens wat meer over je probleem, je browsers werken niet meer, bedoel je daarmee dat je het internet niet meer opkomt?
Geef wat meer info over je pc, je besturingssysteem, je modem e/o router e.d.
Ben je bedraad verbonden of draadloos enz. ?
Heb je al eens gescand op virussen e.d.?
Klik ook eens op de link in m'n handtekening en laat Mbam eens draaien.
We horen het wel weer.

Laatst bewerkt:
ben niet zo bekend met termen..maar ik doe het volgende..zet mijn pc aan.. open chrome..mijn start pagina is google..dat verschijnt en ik kan gewoon internetten als of er niets aan de hand is..maar als ik die na een tijdje afsluit (...:) dat kruisje in de rechterhoek..)en ik klik in mijn taakbalk even later..5 seconden op chrome dan laad hij de pagina google niet meer maar blijft zoeken..thomsonFF1883 ,pentium (R) dual-core cpu E5400@2.70GHz 2.69GHz lan verbinding. met draad,gebruik virusprogramma van kpn die gaf geen problemen aan

Als hij b.v. de googlepagina niet meer laadt, heb je dan nog wel verbinding met internet?

Als hij b.v. de googlepagina niet meer laadt, heb je dan nog wel verbinding met internet?

ja mijn internet is aan..ik heb gewoon verbinding lampjes op router branden groen allemaal en pc geeft ook aan dat ik online ben

Laatst bewerkt:
ja..lukte eerst niet maar vandaag wel

Malwarebytes Anti-Malware (-evaluatieversie-) 1.61.0.1400
www.malwarebytes.org

Databaseversie: v2012.04.28.01

Windows 7 Service Pack 1 x86 NTFS
Internet Explorer 9.0.8112.16421
USER :: WINDOWS-M7FL492 [administrator]

Realtime bescherming: Ingeschakeld

28-4-2012 9:42:57
mbam-log-2012-04-28 (09-42-57).txt

Scantype: Snelle scan
Ingeschakelde scanopties: Geheugen | Opstartitems | Register | Bestanden en mappen | Heuristiek/Extra | Heuristiek/Shuriken | PUP | PUM
Uitgeschakelde scanopties: P2P
Objecten gescand: 287084
Verstreken tijd: 33 minuut/minuten, 8 seconde(n)

Geheugenprocessen gedetecteerd: 0
(Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd)

Geheugenmodulen gedetecteerd: 0

Registersleutels gedetecteerd: 4
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Low Rights\ElevationPolicy\{65bcd620-07dd-012f-819f-073cf1b8f7c6} (Adware.GamePlayLab) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\PreApproved\{11111111-1111-1111-1111-110011221158} (Adware.GamePlayLab) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
HKCU\SOFTWARE\Trymedia Systems (Adware.TryMedia) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
HKLM\SOFTWARE\Google\chrome\Extensions\fdloijijlkoblmigdofommgnheckmaki (PUP.Funmoods) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.

Registerwaarden gedetecteerd: 0

Registerdata gedetecteerd: 0

Mappen gedetecteerd: 0

Bestanden gedetecteerd: 4
C:\Users\USER\Downloads\PDFCreatorSetup.exe (PUP.Adware.InstallCore) -> Geen actie ondernomen.
C:\Users\USER\Downloads\SoftonicDownloader_voor_bluestacks-app-player (1).exe (PUP.ToolbarDownloader) -> Geen actie ondernomen.
C:\Users\USER\Downloads\SoftonicDownloader_voor_bluestacks-app-player.exe (PUP.ToolbarDownloader) -> Geen actie ondernomen.
C:\Users\USER\AppData\Local\Temp\is1373634743\IWantThis_ROW.exe (Adware.GamePlayLabs) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.

(einde)
na deze er nog een gedaan probleem was niet verholpen

Malwarebytes Anti-Malware (-evaluatieversie-) 1.61.0.1400
www.malwarebytes.org

Databaseversie: v2012.04.28.01

Windows 7 Service Pack 1 x86 NTFS
Internet Explorer 9.0.8112.16421
USER :: WINDOWS-M7FL492 [administrator]

Realtime bescherming: Ingeschakeld

28-4-2012 10:29:10
mbam-log-2012-04-28 (10-29-10).txt

Scantype: Snelle scan
Ingeschakelde scanopties: Geheugen | Opstartitems | Register | Bestanden en mappen | Heuristiek/Extra | Heuristiek/Shuriken | PUP | PUM
Uitgeschakelde scanopties: P2P
Objecten gescand: 286782
Verstreken tijd: 27 minuut/minuten, 18 seconde(n)

Geheugenprocessen gedetecteerd: 0

Geheugenmodulen gedetecteerd: 0

Registersleutels gedetecteerd: 0

Registerwaarden gedetecteerd: 0

Registerdata gedetecteerd: 0

Mappen gedetecteerd: 0

Bestanden gedetecteerd: 3
C:\Users\USER\Downloads\PDFCreatorSetup.exe (PUP.Adware.InstallCore) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\USER\Downloads\SoftonicDownloader_voor_bluestacks-app-player (1).exe (PUP.ToolbarDownloader) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\USER\Downloads\SoftonicDownloader_voor_bluestacks-app-player.exe (PUP.ToolbarDownloader) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.

(einde)
maar kan nog steeds niet mijn internet pagina krijgen wanneer ik het afsluit..moet mijn pc opnieuw opstarten dan werkt het weer

woooooow ...ziet er naar uit dat toch alles weer goed werkt..en ik dacht nog wel een goede malware scanner te gebruiken..

Scan anders nog eens in de veilige modus (F8 trommelen tijdens de boot).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan