browser

Status
Niet open voor verdere reacties.

willem008

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2007
Goede dag

Ik heb iets aan de hand waar ik niet uit kom ,ik hoop dat ik het goed uit kan leggen.
Ik heb meerdere browser op mijn computer als ik voorheen een bijv kladblok bestandje maakte en opsloeg met bijv test.html en ik opende hem dat werd hij gelijk met internet exploder 7 geopend.
Nu is dat door een of ander reden veranderd hij wordt nu met de brower windows 3.1 geopend.(ook de icoontjes zijn veranderd)

Hoe krijg ik dat weer terug.ik zal het best zelf per ongeluk veranderd hebben.

klik op je html bestand met de rechtermuisknop. Kies dan openen met...>> Programma kiezen. Dan komt een lijst met allemaal verschillende programmas. Kies dan het programma waarmee je een html bestand altijd wilt openen. Voordat je dan op OK klikt moet je 'Dit type bestand altijd met dit programma' aanvinken. Klaar! Ook je icoontjes moeten zijn verandert.

Hallo

Dat had ik al gedaan ik kan dan wel een programa kiezen en dat gaat ook goed maar de optie er onder die ervoor moet zorgen dan hij altijd met dat programa geopend moet worden kan ik niet gebruiken .(staat dun gedrukt)

Ook de icoontjes veranderen niet

Mmmm misschien moet je een optie veranderen in browser windows 3.1? Die zal het denk ik hebben afgeshermd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan