browserprobleem met explorer?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gompie1304

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Ik vermoed dat ik een browserprobleem heb. Ik bezoek geregeld funda.nl, een site voor aan- en verkoop van huizen. Normaliter kan ik hier huizen die me aanstaan, in een speciale map bewaren. Maar ineens doet ie dat niet meer. Alle tekst, die normaal in de pagina stond (zoals: bewaard, bekeken, profiel) is gewoon verdwenen, terwijl de pagina verder goed werkt. Maar ik kan mijn bewaarde huizen niet meer oproepen.
Het vreemde is dat mijn vrouw, die vanaf haar eigen bureaublad werkt met eigen instellingen, dit probleem niet heeft. Wie kan helpen? Cookies staan overigens gewoon aan op 'normaal'. Maar ik heb ook niet aan de instellingen gerommeld, dus de oorzaak moet elders liggen.

Dank je wel Gezina. Dat meende ik toch ook, maar ik kon hem nergens meer vinden.....

Tipje, gewoon je eigen naam bij
zoeken.gif
intikken, dan zie je altijd alle berichten die jij hebt gepost. :)

Geplaatst door gezina
zoeken.gif

Dus niet hè! Dat heb ik nl. geprobeerd. Ik denk dat ie pas in de opsomming verschijnt als er gereageerd is....

Geplaatst door gezina
zoeken.gif

....of wellicht heeft dit met hetzelfde probleem te maken......

Vergeten te melden, wel bij zoeken Zoeken op gebruikersnaam: gebruiken, zo doe ik het ook altijd aangezien ik geen email-notificatie gebruik, en dat lukt altijd!

Geplaatst door gezina
Vergeten te melden, wel bij zoeken Zoeken op gebruikersnaam: gebruiken, zo doe ik het ook altijd aangezien ik geen email-notificatie gebruik, en dat lukt altijd!

Maar ik heb helemaak geen knop voor zoeken op gebruikersnaam. Ik zie een klein invulveld en enkel een knop 'start'.

Geplaatst door gompie1304
Maar ik heb helemaak geen knop voor zoeken op gebruikersnaam. Ik zie een klein invulveld en enkel een knop 'start'.
Klik boven in het scherm op de knop zoeken.
Vul daar bij gebruikersnaam jou naam in.
Zo krijg je alle berichten waar jij wat in geplaatst hebt.
ook de berichten die je zelf bent begonnen.;)

De vraag is hier wel niet voor bedoeld, maar ik krijg sterk de indruk dat mijn helpmij pagina er anders uitziet dan die van jullie. Willen jullie de bijlage even bekijken?

aaaaaaah, laat maar. mijn bijlage was te groot en die van gezina heb ik inmiddels ontdekt. Mijn grijze massa heeft het begrepen. Bedankt! Ik geef de vraag maar een 'opgelost'. Misschien kan iemand hen sluiten?

Tot slot..je kan alleen zoeken naar je eigen naam als je op het forum zit, jij start vanaf http://www.helpmij.nl/?startwith=1
Klik dan eerst aan Plaats hier je vragen over computerproblemen en dan kan je wel zoeken zoals beschreven. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan