browsers sloom

• Onderwerp starter Onderwerp starter apen
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

apen

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2010
hallo,

ik heb sinds korte tijd last van sloom reagerende browsers. als ik google chrome op start reageert de muis laggerig. firefox duurt het seconden erdat ik naar een andere tapblad kan gaan en internet explorer is over het algemeen sloom. deze 3 gingen dit tegelijkerteed vertonene. ik gebruik alle 3 vrijwel dagelijks. PC specs:

AMD phenom X4 965 BE 3.4 Ghz
Asrock 870 extreme 3
ati radeon HD 5870
8GB ram 1600 Mhz
samsung 830 SSD
seagate 500gb harde schijf
windows 7 64 bits

Mvg,
Apen

ccleaner en mbam geprobeert, 9 malwares verwijderd en ruim 500 meldingen van ccleaner. ziet er naar uit dat het redelijk goed opgelost is, maar ik kijk het nog even aan.

het is wel beter geworden, maar blijft af en toe nog hetzelfde vertonen.

wat start er allemaal mee op ?
start ==> zoekbalk msconfig intikken, enteren en dan tabblad opstarten.

niet veel onbekends,
ambrun endpoints dynamic link library
camera fixer application
smartbar

zijn de enige die ik er niet van herken.

Knipsel1.JPG

Knipsel2.JPG

smartbar is spyware, en alles van creative mag uitgeschakeld worden, hoeft niet op te starten, adobe en java opstart mag je ook uitschakelen, camera fixer lijkt me ook bizar ... volgens kaspersky is het een virus.

Laatst bewerkt:
even gekeken en er waren 5 extensies, 4 van verwijderd omdat ik die niet kende en nu werkt het weer goed!
bedankt.

Ik heb dit probleem ook , maar enkel met Chrome : slome muis , scrollen op een pagina via Chrome verloopt erg schokkerig.Soms gaat het sneller , maar dan begint het gesukkel weer...

@area51: Je reageert in een topic van een ander member welke uit Mei is. Dit is niet wenselijk( lees: toegestaan)

Indien je zelf een probleem hebt dan gaarne zelf een topic openen.;)

Deze sluit ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan