Hey,
Zodra ik op stop druk, staat de procentbar op 100% (onlogisch...)
> Mss niet volledig logisch idd, maar hoe zou ik het anders moeten weergeven?
Waarom wordt: Time elapsed, Attack rate, time remaining elke X keer per seconde ververst?
> Dat klein beetje CPU is echt niet significant, het vlottere verversen van de statistieken is dat wel waard vind ik. De refresh rate is trouwens heel simle aanpasbaar in de control zelf (staat ergens in een constant bovenaan) en staat nu op 5x/s
> Als ik ergens in het midden begin staat de procentbalk op 0%, vind ik toch wel onlogisch
Heb ik bewust gedaan. Als je begint vanaf de helft, omdat je weet dat de pass in de 2 licht ofzo, dan is het niet echt logisch dat die direct op 50% staat, aangezien je nog maar pas begonnen bent. Zelfde geld voor de huidige replace optie. Word overal de effectieve hoeveelheid en percentages van de wachtwoorden berekend aan de hand van de gekozen opties weergegeven, en niet hoe het zou zijn als er een bepaalde optie niet was ingesteld.
> Ik mis een save button als ik op "stop" druk... (nu moet ik via het menu: File -> save)
Je kan bij opties instellen dat die bovenop je settings ook je attack state opslaat. Moet je 1x aanvinken, en dan gebeurt het elke x als je die app afsluit automatisch (en dat word in het register gegooit).
> Waarom opslaan in een TXT bestand dat je nooit terug kunt vinden
De default opties zijn dus in het register, maar die save/load via het menu is een extra feature die toelaat verschillende instellingen en attack states op te slaan, en ze op een andere pc te gebruiken zonder problemen, of door te sturen naar iemand anders (wat niet echt gaat met je registy data he)
Maar het feit dat jij die dingen opmerkt en dat ik het moet verduidelijken terwijl jij de app toch wat kent duid er wel op dat het mss iets duidelijker kan. Suggesties zijn welkom
Btw,
versie 1.0.8 is uit, check de eerste post in deze topic voor de download