BSoD 0x0000003

Status
Niet open voor verdere reacties.

fratty

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2010
Berichten
25
hallo,

een tweede vraag hier :)
ik heb laatst een spelletje gedownload en toen ik dat spel bleek te installeren kreeg ik een bluescreen 0x00000077 kernel_stack_page of zoiets dergelijks. ik heb daarna alle software die ik de afgelopen maand heb geïnstalleerd gedeinstalleerd alles verliep vlekkeloos. geen error 77 meer gehad. nou zat ik dus gister weer op de pc en was aan het internetten plotseling viel mijn pc op BSoD met error code 0x0000003e of zoiets. ik ben vandaag bezig mijn schijf aan het fragmenteren kijken of dat helpt misschien dat iemand hier op dit forum ook zo'n error heeft gehad?? als iemand mij er dan meekan helpen graag!
 
Antwoord

Hallo,
Kan je wat info geven over je computer qwa stats, want dan kan ik misschien wat voor je doen.

edit: waarschijnlijk licht het aan niet volledig gedeinstalleerde software. Welke software heb je allemaal gedeinstalleerd?
 
Laatst bewerkt:
pfff hoe zoek ik ookal weer al mijn stats op? umm ik had download accelerator plus gedownload maar die was crap en ik had allods online gedownload en die was ook crap. corrupted files op allods enzo. dat was de software die ik zo'n beetje afgelopen maand heb geinstalleerd. ik heb het geinstalleerd via configuratiescherm-->software-->wijzigen en/of verwijderen ik werk op windows pro sp-3
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan