BSOD als ik probeer in te loggen op een spel.

Status
Niet open voor verdere reacties.

doopiedoo

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2009
Berichten
5
Okay, ik heb dus een probleempje.

Ik heb sinds kort problemen met 't spel 'Perfect world' Hiervoor speelde ik 't probleemloos alleen af een toe een vaslopertje in de hoofdstad van 't spel ( HEEL druk ) nu als ik probeer in te loggen kom ik tot het 'character select' scherm daar geeft ie een BSOD aan met de foutmelding code; 0X0000008E en nog een stuk of 6 codes erachter ( kan ik ook posten indien nodig) heeft iemand enig idee wat ik kan doen hiertegen, ik heb zelf al enkele dingen geprobeerd zoals;

MSCONFIG alles uitschakelen opnieuw starten en schoon proberen - mislukt

Me beeldriver ge-update - mislukt

Computer kast stof-vrij gemaakt alles los/eruit gehaald en weer bevestigt - mislukt

Virusscan/spyware - mislukt


Ik hoop dat jullie iets weten? als je nog iets moet weten vraag 't maar! (ik dacht zelf mischien aan een oververhittings(?) probleem)


Vriendelijke groet;

Doopie!
 
Probeer je geluidskaart driver ook eens te updaten. Code kan ook daarmee te maken hebben.
 
Probeer je geluidskaart driver ook eens te updaten. Code kan ook daarmee te maken hebben.

Ok, ik zal ff kijken.


ok klein probleem ik heb een standaard op me moederbord sound driver geval ding hoe kan ik erachter komen wat voor type driver ik ervoor moet hebben?
 
Laatst bewerkt:
Heb je een merk pc? Zo ja, geef dan het merk en type.

Heb je een zelf samengestelde pc, dan even kijken bij de fabrikant van je moederbord.
 
Heb je een merk pc? Zo ja, geef dan het merk en type.

Heb je een zelf samengestelde pc, dan even kijken bij de fabrikant van je moederbord.

ik heb dus een packard hell *cough* bell Ixtreme

I XTREME 2601
AMD ATHLON XP2600+
Sound: 3D stereo
Chipset KM400
ATI Radeon 9600 128MB TV OUT


Dat genoeg?
 
ik heb dus een packard hell *cough* bell Ixtreme

I XTREME 2601
AMD ATHLON XP2600+
Sound: 3D stereo
Chipset KM400
ATI Radeon 9600 128MB TV OUT


Dat genoeg?



Ik heb ff op de packard hell site rond gekeken heb via me serie nummer me model gevonden en alle bij-behorende drivers, ik ga ff de drivers updaten allemaal en dan nog een keer proberen!



-

Probleem opgelost, heb de originele videokaart drivers en nieuwe chipset drivers ge-update.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan