BSOD Battlefield 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

AM3200+

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 jul 2006
Als ik BF2 online speel freezed ie gewoon. Dit gebeurt onregelmatig. Soms na 1 minuut, en soms na 5-10 minuten.

In het begin freezed ie gewoon. Dan stottert het geluid, en dan loopt ie compleet vast. Dus moet ik m hard resetten. Ik kreeg ook eens een keer een bsod, maar dan zonder tekst(dus helemaal blauw) Dan start ie opnieuw op. Ik weet niet wat voor een melding ie dan geeft, want het wordt niet in het logboek vermeld.

BF2 (zonder de 1.3 patch) opnieuw geinstalleerd maar dan zonder enige resultaten. Dus het ligt dan niet aan de patch.

Nu heb ik er ff geen last van :s

Zijn de drivers de oorzaak. Ik heb niks verandert ofzo. Ik heb dit probleem sinds gisteren. Verder doet mijn pc het uitstekend.

De temperaturen zien er goed uit.
CPU: 37
Mobo: 36
hd: 39

Voltages:

Vcore: 1.10- 1.43 (C&Q)
+3.3V: 3.38
+5V: 5.16
+12V: 12.34

Specs:

Asrock 939Dual SataII
AMD Athlon64 3200+ 2GHZ (Winchester)
Sapphire Ati Radeon X800 GTO 256 MB
Maxtor DiamondMax 9 160 GB Sata 150
Coolermaster Extreem Power 430 watt

heb je ook al gekeken naar een nieuwe update voor Sapphire Ati Radeon X800 GTO 256 MB.

en wordt je pc niet te warm.

humpe zei:
heb je ook al gekeken naar een nieuwe update voor Sapphire Ati Radeon X800 GTO 256 MB.

en wordt je pc niet te warm.

Onder load wordt mijn cpu maximaal 50 graden. Ehh Catalyst 6.7 is uitgelekt en vertrouw ik niet zo. Maar ik ga het proberen. Ik kan het altijd verwijderen.

Maar dit probleem heb ik nog nooit meegemaakt. Dit gebeurde eergisteren voor het eerst. Daarvoor had ik er nooit last van en kon ik het normaal spelen.

Op dit moment is mijn graka 48 graden. Ik heb Ati Tray gedownload en 3d Renderer gedaan. Toen werd mijn graka bijna 80 graden! Mag het wel, of is 80 graden fully load te heet voor een Ati-kaart?

Temperatuur van 80 graden vind ik wel wat hoog, maar ben je er nu wel achter wanneer je systeem er uit klapt.

Ik heb er op dit moment geen last meer van. Misschien dat het ooit nog terugkomt.
De nieuwste Catalyst 6.7 is uitgekomen, en ga ik nu ff downloaden en installeren.

Ik constateerde wel dat mijn graka-temp. tijdens het spelen van BF2 max. 74 graden werd. Een grafische kaart kan boven de 100 graden nog goed functioneren. 100 graden is wel zorgwekkend natuurlijk, want dan slijt je gpu wel heel snel. Een cpu kan hierdoor doodgaan. Mijn cpu wordt dan maximaal 52 graden. Ivm met de 2 weken lang durende hittegolf kunnen de temperaturen hoog uitvallen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan