BSOD - beschadigd lvuvc.sys

Status
Niet open voor verdere reacties.

FataMorgana

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2004
Berichten
222
De laatste week heb ik nu 3x een bsod gehad bij het opstarten van Windows.
Melding was dan dat de "lvuvc.sys" beschadigd was.
Windows 7 heeft het alle 3x hersteld en startte daarna gewoon op.
Maar ergens gaat er blijkbaar iets fout.
Ik heb al een keer systeemherstel gedaan naar een vorige situatie maar dat maakte dus niet uit.

Ik weet niet of de volgende info die je krijgt zinvol is maar ik plaats het er voor de zekerheid bij:

Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen
Versie van besturingssysteem: 6.1.7601.2.1.0.256.1
Landinstelling-id: 1043

Aanvullende informatie over dit probleem:
BCCode: d4
BCP1: 8A1CEBC4
BCP2: 00000002
BCP3: 00000000
BCP4: 82EB6C76
OS Version: 6_1_7601
Service Pack: 1_0
Product: 256_1


Het "minidump-bestand" kon ik met kladblok niet leesbaar krijgen maar als dit nog zinvolle info bevat kan ik het eventueel erbij linken.

Ik heb even gezocht op dat 'lvuvc.sys' op het forum maar kwam er niets over tegen.
Misschien komt het iemand wel bekend voor?

Bij voorbaat dank voor de hulp.
 
je had niet gegoogeld he
http://www.google.nl/search?q=lvuvc...&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a
:D

wat ik zie heeft het wat met logitech te maken
Ik had wel gegoogled. Maar kwam op een soortgelijk aantal sites uit met ofwel betaalde driver-programma's ofwel forums in het engels waar het voor mij vaag blijft wat de oplossing is.
Binnen Helpmij vond ik niets en dat bedoelde ik...

Ik heb een driver-update gedaan met Driver Genius Professional en heb volgens dat programma de laatste versies van alle drivers.
Volgens DriverAgent echter (moet lid worden als je wilt downloaden...) zijn er een stuk of 5 drivers niet goed, waaronder een niet gebruikte Logitech muis, een usb/cardreadertje en nog wat spul wat ik al een heel poosje heb.

Maar ik begrijp dat het iets met bepaalde drivers te maken heeft (mogelijk Logitech) en misschien zal ik daar eens verder neuzen. Heb een muis en een webcam dus misschien is er met de laatste driverupdate toch iets mis gegaan.
Ben geregistreerd klant dus zou met de "all-round" Logitech software ook iets moeten kunnen.

Als ik iets heb veranderd zal ik het laten weten.
 
Als ik iets heb veranderd zal ik het laten weten.
Paar weken geleden heb ik de ongebruikte Logitech drivers verwijderd.
Daarna is het bsod niet meer opgetreden.
We kunnen er nu dan wel vanuit gaan dat die niet gebruikte Logitech drivers corrupt waren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan