dimensionn
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 27 feb 2014
- Berichten
- 3
Beste forum,
na lange tijd stressen en irriteren ben ik het nu echt zat ik krijg telkens een zeer vervelende bsod,
met de code 1043
recentelijk heb ik mijn computer ge-update hierbij heb ik een nieuwe processor werkgeheugen een moederbord en video-kaart gekocht.
nu krijg ik constant de bsod zoals hier onder vermeld,
ik heb zelf al mijn werkgeheugen getest op fouten en voor me harde schijf al een schijf controle laten draaien deze gaven aan dat er geen problemen waren gevonden heb windows al meerdere malen opnieuw geinstaleerd zonder resultaat.
http://www.alternate.nl/ALTERNATE/U...350_-_8_GB/html/product/1075231/?tk=7&lk=9527
http://www.alternate.nl/MSI/R9_270X_GAMING_4G,_grafische_kaart/html/product/1121400/?tk=7&lk=10190
Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen
Versie van besturingssysteem: 6.1.7601.2.1.0.256.48
Landinstelling-id: 1043
Aanvullende informatie over dit probleem:
BCCode: 1a
BCP1: 0000000000005003
BCP2: FFFFF70001080000
BCP3: 0000000000002AF9
BCP4: 0000000001616009
OS Version: 6_1_7601
Service Pack: 1_0
Product: 256_1
Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:
C:\Windows\Minidump\022714-31262-01.dmp
C:\Users\...\AppData\Local\Temp\WER-56768-0.sysdata.xml
Lees de onlineprivacyverklaring:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0413
Als de onlineprivacyverklaring niet beschikbaar is, lees dan onze offlineprivacyverklaring:
C:\Windows\system32\nl-NL\erofflps.txt
is er iemand die weet wat dit zou kunnen zijn ik ben het echt beu!
zodat ik eindelijk weer kan gamen zonder uitvallende computer
Dank bij voorbaat
na lange tijd stressen en irriteren ben ik het nu echt zat ik krijg telkens een zeer vervelende bsod,
met de code 1043
recentelijk heb ik mijn computer ge-update hierbij heb ik een nieuwe processor werkgeheugen een moederbord en video-kaart gekocht.
nu krijg ik constant de bsod zoals hier onder vermeld,
ik heb zelf al mijn werkgeheugen getest op fouten en voor me harde schijf al een schijf controle laten draaien deze gaven aan dat er geen problemen waren gevonden heb windows al meerdere malen opnieuw geinstaleerd zonder resultaat.
http://www.alternate.nl/ALTERNATE/U...350_-_8_GB/html/product/1075231/?tk=7&lk=9527
http://www.alternate.nl/MSI/R9_270X_GAMING_4G,_grafische_kaart/html/product/1121400/?tk=7&lk=10190
Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen
Versie van besturingssysteem: 6.1.7601.2.1.0.256.48
Landinstelling-id: 1043
Aanvullende informatie over dit probleem:
BCCode: 1a
BCP1: 0000000000005003
BCP2: FFFFF70001080000
BCP3: 0000000000002AF9
BCP4: 0000000001616009
OS Version: 6_1_7601
Service Pack: 1_0
Product: 256_1
Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:
C:\Windows\Minidump\022714-31262-01.dmp
C:\Users\...\AppData\Local\Temp\WER-56768-0.sysdata.xml
Lees de onlineprivacyverklaring:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0413
Als de onlineprivacyverklaring niet beschikbaar is, lees dan onze offlineprivacyverklaring:
C:\Windows\system32\nl-NL\erofflps.txt
is er iemand die weet wat dit zou kunnen zijn ik ben het echt beu!
zodat ik eindelijk weer kan gamen zonder uitvallende computer
Dank bij voorbaat