bsod door spel?

Status
Niet open voor verdere reacties.

darkfujita

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2006
Berichten
55
hallo,,

als ik het spel gunz online ga spelen van de server ijji.com
en dan op start game druk... word het beeld blauw?
en ik wil toch spelen,, en ik heb een nvidia geforce4 ti4200 kaart,, met 128mb geheugen,,
ik heb nieuwe drivers erop gezet,, ik heb me pc open gemaakt en uit gezuigt,,
HET WERK ALLEMAAL NIET??? is er iets met mijn pc?
ik snap er echt helemaal niets van,, en soms als ik aan het computeren ben word me beeld ff 1,2 sec zwart maar dan kan ik weer verder? moet ik me pc WEEER? opnieuw formateren ofzo? help me alstublieft
 
Wordt het beeld nu blauw of zwart?:confused:

Bij een BSOD, krijg je een foutmelding, noteer die eens.

Bij een zwart scherm, kan de vram het meestal niet aan, of de koeling van de GPU, die even te warm wordt, hoe is die kaart, welke overigens aardig achterhaald is, gekoeld?
 
heey,,

het is het BLUE screen of deaht.. ik heb het blue screen,,

ik heb hem uitgezogen,, dus.. de stof is eruit.. ik zou anders niet weten wat er fout is?

en de fout heet: 0x0000008E en ik heb het opgezocht maar niets gevonden en ik neem aan dat jullie hier toch een beetje hiervan verstand hebben.. maar ja ik weet niet waar het aan ligt?

groeten Roel
 
eyey,,

hoe bedoel je? dat ik de nieuwe drivers misschien niet had moeten updaten?
waarom? dat zou mijn kaart toch aan kunnen? ik heb een van 128mb? waarom zou het hij niet aan kunnen?

En waar vind ik de oude updates? ik kan toch niet zo maar downgraden?

GroetenRoel
 
Zoek hier maar even, maare, als je zo zeker weet, dat het daar niet aan ligt, tja.

En het is een vrij oude kaart, ook met 128mb blijft het een oude kaart, maar hij mag geen BSOD's veroorzaken, maar die foutmelding heeft te maken met de grafische kaart, hardwarematig of softwarematig, aan het laatste kun je wat doen, aan de eerste, alleen door een nieuwe kaart erin te proppen.
 
Heb je die BSOD met andere spelletjes ook? of alleen met dat ene op die ene site?
 
als ik het spel gunz online ga spelen
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je bij het spelen va een bepaald spel op internet een BSOD krijgt...:confused: Maar dat wil niet zeggen dat het niet zou kunnen natuurlijk. Wie het weet mag het zeggen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan