BSOD in Win 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

ceeslm

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2003
Berichten
235
Hallo
ik heb sinds enige weken het probleem dat als ik de pc uitzet deze zich vanzelf weer herstart met de mededeling iets van de pc heeft zich hersteld van een probleem .

Ik heb al chkdsk gedaan maar daar was alles goed ,en nu heb ik een keer de mededeling opgeslagen en die luidt als volgt;

Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen
Versie van besturingssysteem: 6.1.7601.2.1.0.768.3
Landinstelling-id: 1043

Aanvullende informatie over dit probleem:
BCCode: 50
BCP1: FFFFF8A008F0A6B0
BCP2: 0000000000000000
BCP3: FFFFF8800186B703
BCP4: 0000000000000000
OS Version: 6_1_7601
Service Pack: 1_0
Product: 768_1

Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:
C:\Windows\Minidump\021616-24382-01.dmp
C:\Users\ceeslm\AppData\Local\Temp\WER-139028-0.sysdata.xml

Lees de onlineprivacyverklaring:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0413

Als de onlineprivacyverklaring niet beschikbaar is, lees dan onze offlineprivacyverklaring:
C:\Windows\system32\nl-NL\erofflps.txt


Hier snap ik echt geen zikkepit van en als ik de code's op ga zoeken zijn deze niet bekend over die BSD.

Is er iemand op dit forum die mij kan helpen ,want het begint een beetje irritant te worden .

cees
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,
Lijkt mij een geheugenprobleem, errors met FFFFF....... betreffen meestal het geheugen.
Download Memtest Free Edition en draai dat eens.
Hoeveel RAM heb je aan boord?
Geef 's wat meer info over de pc (merk/type en ouderdom).
 
Laatst bewerkt:
bedankt ik zal eens wat gaan proberen vandaag met die geheugentest en die site daar kom ik niks verder mee .
 
waarschijnlijk was het een driver van Avira antivirus ,want nu ik het opnieuw heb geinstaleerd heb ik het probleem niet meer.
''whocrashed'' gaf dit ;

file path: C:\Windows\system32\drivers\avgntflt.sys
product: Avira Product Family
company: Avira Operations GmbH & Co. KG
description: Avira Minifilter Driver
Bug check description: This indicates that a system thread generated an exception which the error handler did
not catch.
This appears to be a typical software driver bug and is not likely to be caused by a hardware problem.
A third party driver was identified as the probable root cause of this system error. It is suggested you look for
an update for the following driver: avgntflt.sys (Avira Minifilter Driver, Avira Operations GmbH & Co. KG).
Google query: Avira Operations GmbH & Co. KG SYSTEM_THREAD_EXCEPTION_NOT_HANDLED_M
 
Ok, ik had beter het rapport kunnen afwachten zie ik.
Dus opgelost?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan