BSOD Kernel security check failure

Status
Niet open voor verdere reacties.

demaurice

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2012
Berichten
43
Beste,

Ik heb sinds gisteren een naar probleem waarbij ik regelmatig bij het gebruik van Adobe Premiere Pro cc een BSOD krijg met de melding KERNERL_SECURITY_CHECK_FAILURE. Ik heb hiervoor al maandenlang gebruik gemaakt van dit programma en heb sindsdien niets veranderd. Gisteren draaide ik nog op windows 8 terwijl ik dit probleem had, en heb ik eerst op google iets gevonden over dat dit een virus kon zijn. Daarom heb ik daarna een volledige scan gemaakt met windows defender die hierna niets heeft gevonden. Toen ik het nogmaals probeerde, kon ik het programma ongeveer 20 minuten gebruiken voordat het weer gebeurde. Na een heropstart daarna heb ik het weer geprobeerd en werkte het ineens uren lang perfect. Die avond heb ik mijn systeem naar windows 10 ge-upgrade.
Vanochtend dacht ik dat het probleem voorbij was, maar na 3 keer proberen gebeurde het alle 3 de keren al bij het opstarten van het programma. Na nog wat grondiger googlen zag ik dat je blijkbaar aan de minidump bestanden in C:/Windows/Minidump kon zien wat het probleem zou zijn, maar ik heb geen idee hoe ik deze bestanden verder open.
Deze google search vertelde mij ook dat het vaak komt door verkeerde drivers op de computer. Het enige wat ik toen kon bedenken is dat ik de ochtend voor het probleem begon mijn video kaart driver heb ge-update (naar versie 359.06).

Zou iemand mij kunnen vertellen waar het aan kan liggen en wat ik zou kunnen proberen?
Hieronder mijn specificaties (van toen ik nog windows 8.1 gebruikte) en de minidump bestanden die ik heb gevonden.

Lenovo y50-70
Specificaties: http://i.imgur.com/I2L1pn9.png
De minidump bestanden: http://www.mediafire.com/download/vwa16ur2hoio713/minidump_bestanden.rar
(ze waren te groot om hier als bijlage toe te voegen, maar als een andere upload voor iemand fijner is kan ik dat ook altijd doen.)

Alvast bedankt
Mvg,
Maurice Antenbrink
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan