Bsod: problem detected and windows shut down

Status
Niet open voor verdere reacties.

BartUlft

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2007
Berichten
8
Goedeavond mensen, ik weet even niet meer wat te doen. heb alles al geprobeerd en word nu helemaal gek :p

ik heb windows vista professional edition en krijg sinds gisteravond opeens plotseling onderstaande melding in beeld op mijn laptop. Deze melding verschijnt automatisch na ongeveer 5 minuten. In die 5 minuten kan ik overigens alles doen op de laptop, maar dan verschijnt deze melding in blauw scherm en wordt de laptop opnieuw opgestart.

in de veilige modus kan ik echter wel gewoon werken zonder dat deze melding op het scherm verschijnt (hierin werk ik nu dus). ik heb AVG Free edition die helemaal up to date is er overheen laten lopen (in de veilige modus) en deze heeft alles verwijderd. Ik zou dus helemaal virusvrij moeten zijn, maar toch verschijnt deze melding nog steeds.

Wat kan ik nu doen ????

A problem has been detected and windows has been shut down to prevent
damage to your computer.

It this is the first time you've seen this Stop error screen, restart your
computer. If this screen appears again, follow these steps:

Check to be sure you have adequate disk space. If a driver is identified in
the Stop message, disable the driver or check with the manufacturer for
driver updates. Try changing video adapters.

Check with your hardware vendor for any BIOS updates. Disable BIOS memory
options such as caching or shadowing. If you need to use Safe Mode to remove
or disable components, restart your computer, press F8 to select Advanced
Startup Options, and the select Safe Mode.

Technical information:

*** STOP: 0x0000007E (0xFFFFFFFC0000005, 0xFFFFFF98018413D99,
0xFFFFF980188C13F8, 0xFFFFF980188C0DD0)


*** WUDFRd.sys - Address FFFFF98018413D99 base at FFFFF98018406000,
DateStamp 4549bdbd


Collecting data for crash dump ...
Initializing disk for crash dump ...
Beginning dump of physical memory.
Dumping physical memory to disk: 100
Physical memory dump complete.
Contact your system admin or technical support group for further assistance.
"
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan