bsod STOP 0x000000C5

Status
Niet open voor verdere reacties.

lefty999

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2002
Berichten
913
hey

ik heb de pc opnieuw opgestart en sindsdien krijg ik een bsod als de pc bijna opgestart is (als ik de desktop zie)

volgende code krijg ik STOP 0x000000C5 ( 0x0000000004669 enz....)

nu heb ik bij de drivers zitten kijken en zag dat er een uitroepteken bij amda00 interface stond

dus heb ik deze verwijderd en opnieuw proberen te instaleren, nu krijg ik onbekend apparaat te zien

ik kan de pc in veilige modus wel opstarten maar niet normaal, de cd van drivers van het moederbord wil niet opstarten iets met kernel zegt hij dan

wat moet ik doen om het in orde te krijgen,

normaal moet in map minidump een dmp komen maar die map is leeg
 
Merk en type moederbord?
Al een systeem restore gedaan naar een datum van voor het probleem?
En wat is er gebeurt voor het probleem?
 
asus H87M-E systeemherstel lukt niet omdat er blijkbaar geen eerdere punten zijn heb niks geinstaleerd of veranderd, alleen de pc opnieuw opgestart
 
ik heb geprobeert de drivers voor draadloze verbinding en lan verbinding uit te zetten en dan lukt het wel krijg af en toe dan een bsod van 0x000000C4

als ik de router uitzet en draadloze verbinding en lan opengooi werkt het ook vermoed vanaf ik internet signiaal krijg het probleem (bsod (komt

Probeer eens te achterhalen welke driver (probably video) verantwoordelijk is voor de BSOD met http://www.nirsoft.net/utils/blue_screen_view.html


het probleem is dat hij geen .dmp files aanmaakt, heb al liggen klummelen en proberen maar nog geen .dmp files in de minidump map :(

als ik in veilige modus naar de ip adres van de router ga dan krijg ik ook de bsod andere site's in veilige modus doet niks ik heb de drivers al verwijderd en opnieuw geinstaleerd maar geen verandering
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan