Hallo Helpers,
De laatste week heb ik enkele malen weer eens een BSOD gehad.
Het treedt echt at random op. Soms na uren, soms na uren niet, dan weer eens na een half uurtje of zo.
De laatste regels van dit scherm:
STOP: 0x0...F4 (0x0...03, 0xFFFFFA80129F1060, 0xFFFFFA80129F1340, 0xFFFFF80003178E20)
Collecting data for crashdump.....
Initializing disk for crashdump.....
Physical memory dump FAILED with status 0xC0...10
Ik heb dus geen dumpfile, want die wordt kennelijk niet gemaakt.
Verder lees ik onder de BCC's van windows (https://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/hardware/ff560372(v=vs.85).aspx):
The CRITICAL_OBJECT_TERMINATION bug check has a value of 0x000000F4. This indicates that a process or thread crucial to system operation has unexpectedly exited or been terminated.
De 0x0...03 code betekent: het is een process en niet een thread.
Ik heb via de taskmanager al gekeken welke processes daar worden getoond en of er misschien iets geks mee is.
Mij valt niks op.
U wel? Zie:
Het is natuurlijk maar de vraag of het gewraakte process nu draait, terwijl mijn laptop goed werkt. Dat process zou in een dumpfile genoemd kunnen worden, als die zou worden gemaakt, maar ja.... dat gebeurt dus niet.
Ik zou het echt fijn vinden, als iemand mij zou kunnen helpen.
Mijn laptop:
De laatste week heb ik enkele malen weer eens een BSOD gehad.
Het treedt echt at random op. Soms na uren, soms na uren niet, dan weer eens na een half uurtje of zo.
De laatste regels van dit scherm:
STOP: 0x0...F4 (0x0...03, 0xFFFFFA80129F1060, 0xFFFFFA80129F1340, 0xFFFFF80003178E20)
Collecting data for crashdump.....
Initializing disk for crashdump.....
Physical memory dump FAILED with status 0xC0...10
Ik heb dus geen dumpfile, want die wordt kennelijk niet gemaakt.
Verder lees ik onder de BCC's van windows (https://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/hardware/ff560372(v=vs.85).aspx):
The CRITICAL_OBJECT_TERMINATION bug check has a value of 0x000000F4. This indicates that a process or thread crucial to system operation has unexpectedly exited or been terminated.
De 0x0...03 code betekent: het is een process en niet een thread.
Ik heb via de taskmanager al gekeken welke processes daar worden getoond en of er misschien iets geks mee is.
Mij valt niks op.
U wel? Zie:

Het is natuurlijk maar de vraag of het gewraakte process nu draait, terwijl mijn laptop goed werkt. Dat process zou in een dumpfile genoemd kunnen worden, als die zou worden gemaakt, maar ja.... dat gebeurt dus niet.
Ik zou het echt fijn vinden, als iemand mij zou kunnen helpen.
Mijn laptop:
- HP Pavillion dv7-7002ed
- HDD met Win7 (x64) = CRUCIAL SSD 250 GB
- RAM = 6 GB
- Win7 Home Premium - SP1