Bhagwanie1
Gebruiker
- Lid geworden
- 18 mei 2014
- Berichten
- 7
Hallo,
Toen mijn voeding stuk was gegaan, heb ik na 4 dagen een nieuwe toegestuurd gekregen en deze doet het goed.
Maar sinds deze nieuwe voeding, krijg ik constant Blue Screen Of Death (dagelijks tussen de 10-15 keer)
Ik heb geprobeerd het probleem te achterhalen door het volgende allemaal te doen:
- TFC gedownload en uitgevoerd, hierna pc opnieuw opgestart.
- MBAM geinstalleerd, volledige scan gedaan, opnieuw opgestart.
- PC kast open gemaakt, gecontrolleerd op losse draadjes of hardware.
- Voeding geprobeerd te vervangen, maar kreeg ook hier weer een BSOD.
Mijn pc specs:
- Asus Z87-a moederbord
- Intel Core i5 4670K processor + Cooler Master Hyper 412S cooler
- Cooler Master GM Series G650W voeding
- Corsair Vengeance 2x4GB RAM
- Samsung 840 EVO 250GB SSD + Seagate Barracuda 1TB.
BSOD informatie:
Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen
Versie van besturingssysteem: 6.1.7601.2.1.0.256.1
Landinstelling-id: 1043
Aanvullende informatie over dit probleem:
BCCode: 124
BCP1: 0000000000000000
BCP2: FFFFFA80070BE028
BCP3: 00000000BF800000
BCP4: 0000000000000124
OS Version: 6_1_7601
Service Pack: 1_0
Product: 256_1
Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:
C:\Windows\Minidump\051214-12136-01.dmp
C:\Users\Jayant\AppData\Local\Temp\WER-18189-0.sysdata.xml
Lees de onlineprivacyverklaring:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0413
Als de onlineprivacyverklaring niet beschikbaar is, lees dan onze offlineprivacyverklaring:
C:\Windows\system32\nl-NL\erofflps.txt
Als ik iets vergeten ben om te melden, iemands tips of een oplossing heeft, hoor ik het graag!
Toen mijn voeding stuk was gegaan, heb ik na 4 dagen een nieuwe toegestuurd gekregen en deze doet het goed.
Maar sinds deze nieuwe voeding, krijg ik constant Blue Screen Of Death (dagelijks tussen de 10-15 keer)
Ik heb geprobeerd het probleem te achterhalen door het volgende allemaal te doen:
- TFC gedownload en uitgevoerd, hierna pc opnieuw opgestart.
- MBAM geinstalleerd, volledige scan gedaan, opnieuw opgestart.
- PC kast open gemaakt, gecontrolleerd op losse draadjes of hardware.
- Voeding geprobeerd te vervangen, maar kreeg ook hier weer een BSOD.
Mijn pc specs:
- Asus Z87-a moederbord
- Intel Core i5 4670K processor + Cooler Master Hyper 412S cooler
- Cooler Master GM Series G650W voeding
- Corsair Vengeance 2x4GB RAM
- Samsung 840 EVO 250GB SSD + Seagate Barracuda 1TB.
BSOD informatie:
Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen
Versie van besturingssysteem: 6.1.7601.2.1.0.256.1
Landinstelling-id: 1043
Aanvullende informatie over dit probleem:
BCCode: 124
BCP1: 0000000000000000
BCP2: FFFFFA80070BE028
BCP3: 00000000BF800000
BCP4: 0000000000000124
OS Version: 6_1_7601
Service Pack: 1_0
Product: 256_1
Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:
C:\Windows\Minidump\051214-12136-01.dmp
C:\Users\Jayant\AppData\Local\Temp\WER-18189-0.sysdata.xml
Lees de onlineprivacyverklaring:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0413
Als de onlineprivacyverklaring niet beschikbaar is, lees dan onze offlineprivacyverklaring:
C:\Windows\system32\nl-NL\erofflps.txt
Als ik iets vergeten ben om te melden, iemands tips of een oplossing heeft, hoor ik het graag!